مشاهده دسته‌ها

Ceville

راهنمای مراحل

پرده ی 0 : فراری فراری

پرده ی 1 : طرفدار شاه

پرده ی 2 : ضربه ی پادشاه

پرده ی 3 : دستیابی به بسلیوس

پرده ی +3 : بازگشت پادشاه

مقدمه

بازی سویل (Ceville) در سبک ماجرایی (Adventure) و در محیطی سه بعدی و فانتزی ساخته شده است.محیطهای مختلفی برای بازی طراحی شده اند که از تنوع بسیاری برخوردارند. شخصیت های جذاب و فضای کمدی بازی از نقاط قوت آن محسوب می شوند. معماهای پیچیده بازی که زمان بسیاری را باید صرف آن کنید نیز از دیگر اصول بازیهای سبک ماجرایی است که در این بازی به خوبی راعایت شده است. بازی در گروه سنی  +7 و عاری از هرگونه خشونت، صحنه های غیر اخلاقی و الفاظ رکیک است. بازی سویل در سبک ادونچر از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و پس از عرضه توانست نظر مخاطبان و منتقدین را به خود جلب کرده و از سایت معتبر IGN امتیاز بالای 9 از 10 را کسب کند.

) در سبک ماجرایی (

) و در محیطی سه بعدی و فانتزی ساخته شده است.محیطهای مختلفی برای بازی طراحی شده اند که از تنوع بسیاری برخوردارند. شخصیت های جذاب و فضای کمدی بازی از نقاط قوت آن محسوب می شوند. معماهای پیچیده بازی که زمان بسیاری را باید صرف آن کنید نیز از دیگر اصول بازیهای سبک ماجرایی است که در این بازی به خوبی راعایت شده است. بازی در گروه سنی  +7 و عاری از هرگونه خشونت، صحنه های غیر اخلاقی و الفاظ رکیک است. بازی سویل در سبک ادونچر از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و پس از عرضه توانست نظر مخاطبان و منتقدین را به خود جلب کرده و از سایت معتبر

امتیاز بالای 9 از 10 را کسب کند.

1-

کنترل این بازی به صورت

Point and click است و به این معناست که تقریبا تمام حرکات مهم و اساسی توسط موس انجام میشود.

1-

کنترل این بازی به صورت

کنترل این بازی به صورت

است و به این معناست که تقریبا تمام حرکات مهم و اساسی توسط موس انجام میشود.

2-

هنگامی که نشانه ی دست بر روی جسمی ظاهر شد بدین معناست که شما توانایی برداشتن آن را دارید ولی امکان دارد بعضی مسائل مانع از برداشتن آن شود که باید آنها را حل کنید. برای اینکه آیتم های موجود در بازی را ببینید کلید

Space را فشار دهید.

3-

برای اینکه بتوانید سریع تر حرکت کنید کافی است بر روی محل مورد نظر دبل کلید کنید.

4- وسایلی را که برداشته اید در نوار دارایی هایتان قرار میگیرند.(نکته: اگر نوار دارایی ها برایتان مزاحمت ایجاد کرد میتوانید با زدن کلید

I آن را ناپدید و با زدن دوباره این کلید آن را پدیدار نمایید)

آن را ناپدید و با زدن دوباره این کلید آن را پدیدار نمایید)

5-

در هنگامی که نشانه گر موس را بر روی شخصیتی قرار دهید نشانه گر به شکل بالن گفتگو در می آید. شما میتوانید سوالات متفاوتی توسط شخصیت های متفاوت بپرسید و رنگ سوال هر شخصیت با دیگری متفاوت است. (برای مثال رنگ سوالات سویل سفید رنگ و رنگ سوالات لیلی صورتی رنگ است) در هنگامی که نمیخواهید ادامه یک دیالوگ را بشنوید چپ کلیک کنید. در حالت پیشفرض ، در بازی زیر نویس وجود دارد و هنگامی که شخصیتی سخن بگوید قابل مشاهده ، در صورتی که احساس میکنید این زیر نویس برایتان مزاحمت ایجاد میکنید میتوانید با کلید

S آن را فعال (یا غیر فعال) کنید.

آن را فعال (یا غیر فعال) کنید.

6- شما میتوانید برای اینکه سریع تر بازی را ذخیره کنید کلید

F5 را بزنید ، در این حالت بازی با نام

QuickSave ذخیره میشود.

6- شما میتوانید برای اینکه سریع تر بازی را ذخیره کنید کلید

را بزنید ، در این حالت بازی با نام

7-

در برخی موارد شما در بازی محدودیت زمانی دارید که اگر وقت شما به پایان برسد معمولا باید کارهایی را که قبلاً انجام داده بودید را دوباره تکرار کنید ، معمولا در هر بار تکرار آن عمل به زمان شما اضافه میشود.

8-

اگر میخواهید بازی را برای مدت کوتاهی متوقف کنید میتوانید با استفاده از کلید

P این کار را انجام دهید.

8-

اگر میخواهید بازی را برای مدت کوتاهی متوقف کنید میتوانید با استفاده از کلید

اگر میخواهید بازی را برای مدت کوتاهی متوقف کنید میتوانید با استفاده از کلید

این کار را انجام دهید.

10- اگر در یک مکان کوچک که زیر مجموعه ی مکان بزرگی است قرار گرفته باشید در گوشه ی بالا – سمت راست آیکن یک در ظاهر میشود که با کلیک بر روی آن میتوانید بدون هیچ مزاحمتی به مکان اصلی وارد شوید.

شخصیت ها

سویل:

پادشاهی کوتاه قد ، ظالم و در عین حال باهوش و با مزه که  نه تنها مورد خیانت بسیلیوس قرار میگیرد بلکه مردم نیز علیه او قیام میکنند. حال او میخواهد دوباره قدرت را بدست آورد.

لیلی:

دختری دلپاک ، مهربان ، زیبا و مودب , او تنها فردی است که حرف های سویل را درباره ی بسلیوس و نقشه های شوم او باور  کرده و می کوشد تا وی به قصر برگردد و مانع از انجام اعمال شوم  بسلیوس شود.

آمبروسیوس:

قهرمانی است که بیش از قدرت به زیبایی خود اهمیت می دهد، شاید کمی ترسو باشد اما قلبی پاک دارد و با وجود آنکه حتی توان حمل شمشیرش را ندارد تلاش میکند در جبهه حق باشد.

بسلیوس:

او که زمانی دست راست سویل بوده ، اینک از پشت به او خنجر زد ه است و با طرح  نقشه های شیطانی  قصد دارد هزاران هزار موجود اهرمینی را  در سرزمین فریانیس آزاد نموده و کشور را از بین ببرد. او برای رسیدن به قدرت  و عملی کردن افکار شیطانیش  دست به هر کاری می زند.

راهنمای مراحل:

پرده ی 0 : فراری

فرار از اتاق شاهنشاهی :

سویل عصای سلطنتی خود را در ابتدای بازی داراست ، ابتدا یکی از گزینه های دیالوگ مورد نظر را انتخاب کنید ، وسایل اطراف را چک کنید (برای اینکه تمامی وسایل موجود را که قابل بررسی است ببینید کلید

Space را بزنید) .

فرار از اتاق شاهنشاهی :

بر روی طناب پشت تخت سلطنتی کلید کنید ، میبینید دو فلز کروی طناب را نگه داشته اند. به طرف مخالف بروید (مکانی که نگهبانان ایستاده اند) و تلاش کنید تبر را بردارید ، سویل دستش به آن نمیرسد . توسط عصای سلطنتی سویل تبر را بر دارید.تبر را بر روی طناب اعمال کنید تا سویل طناب را بدست آورد. حال طناب را با تبر ترکیب کنید تا طناب همراه با تبر را بدست آورید.

حال تبر همراه با طناب را بر روی مجسمه ی بزرگ سویل اعمال کنید.نگهبانان به سویل اجازه این کار را نمیدهند. نگهبان بزرگتر گرسنه است!با نگهبانان صحبت کنید ، اولین انتخاب در میان دیالوگ ها باعث میشود که نگهبانان آنجا را ترک کنند . حال دوباره تبر همراه با طناب را بر روی مجسمه ی سویل اعمال کنید و کارهای سویل را تماشا کنید.

وارد شدن به آشپزخانه :

سویل زنگ را بر میدارد.آشپز وارد شده و برای سویل یک ساندویچ می آورد. آن را بخورید(هر دفعه زدن زنگ باعث میشود که آشپز یک بار دیگر این کار را تکرار کند) . لیوان آبجو را بردارید. بر روی زمین کلیک کنید تا سویل از روی صندلی بلند شود. حال به طرف در بروید ، میبینید که دو نگهبان آنجا هستند! باید به یک روشی از کنار آنها عبور کنید. به طرف ساعت قدیمی بزرگ بروید ، در آن قفل است . کلید بر روی شومینه است. لیوان آبجو را بر روی شومینه اعمال کنید تا کلید را به طور خودکار بدست آورید.حال کلید را بر روی ساعت قدیمی اعمال کنید.پاندول ساعت را برداشته و وارد ساعت شوید. حال زنگ را به صدا در آورید. مشاهده میکنید که آشپز وارد میشود و حال سویل فرصت دارد که بدون آنکه آشپز متوجه گرددبه درون آشپزخانه برود.(توجه:در صورتی که ساندویچ را سویل نخورده باشد آشپز دوباره ساندویچی دیگر نمی آورد)

وارد شدن به آشپزخانه :

راحت شدن از دست آشپز :در این هنگام که وارد آشپزخانه گشته اید فرصت کوتاهی دارید که کارهایی را انجام دهید ، اگر فرصت شما تمام شود آشپز وارد شده و شما باید دوباره غذایی که آشپز آورده را بخورید ، وارد ساعت شده و دوباره زنگ را به صدا در آورید.(در هر بار تکرار این عمل فرصت شما بیشتر میشود) حال که وارد آشپزخانه شده اید روغن را از روی میز بردارید و در مخزن سرد را باز کنید و سپس روغن را بر کف آشپزخانه که دارای یک نقطه ی سیاه است اعمال کنید.(فیلم را تماشا کنید) کلاه آشپز را بردارید.حال کلاه آشپز وارد دارایی هایتان شده است ، بر روی آن کلید کنید تا سویل آن را بر سر خود بگذارد. حال به اتاق ناهار خوری رفته و سپس از در خارج شوید ، فیلم را تماشا کنید.

راحت شدن از دست آشپز :

در این هنگام که وارد آشپزخانه گشته اید فرصت کوتاهی دارید که کارهایی را انجام دهید ، اگر فرصت شما تمام شود آشپز وارد شده و شما باید دوباره غذایی که آشپز آورده را بخورید ، وارد ساعت شده و دوباره زنگ را به صدا در آورید.(در هر بار تکرار این عمل فرصت شما بیشتر میشود) حال که وارد آشپزخانه شده اید روغن را از روی میز بردارید و در مخزن سرد را باز کنید و سپس روغن را بر کف آشپزخانه که دارای یک نقطه ی سیاه است اعمال کنید.(فیلم را تماشا کنید) کلاه آشپز را بردارید.حال کلاه آشپز وارد دارایی هایتان شده است ، بر روی آن کلید کنید تا سویل آن را بر سر خود بگذارد. حال به اتاق ناهار خوری رفته و سپس از در خارج شوید ، فیلم را تماشا کنید.

نگهبانان در را بر روی سویل قفل میکنند.به طرف راست بروید ، یک در مخفی آنجاست ، باید آن را باز کنید. به طرف چپ بروید ، دستگاهی فلزی میبینید که مانند یک انسان است! آن را باز کنید ، درون آن مکانیزمی است که در مخفی را باز میکند ، عصای سویل را بر روی آن اعمال کنید . کار نمیکند! روغن را بر روی ماشین اعمال کرده و دوباره اعصا را اعمال کنید.

حال داستان را تماشا کنید.

داستان آمبرو سیوس:در هنگام صحبت کردن اولین دیالوگ را انتخاب کنید تا آمبروسیوس بر روی سر چاه بپرد و سپس آخرین دیالوگ را انتخاب کنید تا او خود را به درون چاه بیاندازد! آمبروسیوس با خود یک شمشیر (شمشیر دیوکش) دارد.چهار سری که بر روی دیوار قرار دارند را کنترل کنید ، هر کدام دارای صدای خاصی هستند. اما دومین سر از سمت راست صدایی تولید نمیکند .

در هنگام صحبت کردن اولین دیالوگ را انتخاب کنید تا آمبروسیوس بر روی سر چاه بپرد و سپس آخرین دیالوگ را انتخاب کنید تا او خود را به درون چاه بیاندازد! آمبروسیوس با خود یک شمشیر (شمشیر دیوکش) دارد.چهار سری که بر روی دیوار قرار دارند را کنترل کنید ، هر کدام دارای صدای خاصی هستند. اما دومین سر از سمت راست صدایی تولید نمیکند .

نوشته ی روی دیوار را نگاه کنید ، نوشته شده  است: ”

CEFE”

با استفاده از شمشیر استلاکتیت بالای غار را بشکنید. استلاکتیت را بر روی سر دوم از سمت راست اعمال کنید تا او نیز دارای صدایی باشد. حال سر ها به ترتیب از راست به چپ صداهای

CDEF را تولید میکنند.حال اگر بخواهیم صدای

CEFE را بدست آوریم باید از سمت راست بر روی سر های شماره ی

1 3 4 3 کلید کنیم.حال داستان او تمام میشود ، فیلم را تماشا کنید.

نوشته ی روی دیوار را نگاه کنید ، نوشته شده  است: ”

را تولید میکنند.حال اگر بخواهیم صدای

را بدست آوریم باید از سمت راست بر روی سر های شماره ی

کلید کنیم.حال داستان او تمام میشود ، فیلم را تماشا کنید.

پرده ی اول : طرفدار شاه

محیط اطراف را نگاه کنید ، دختری از آنجا رد شده و صدای سویل را میشنود با او صحبت کنید. اسم او لیلی است و میخواهد به سویل کمک کند.

بدست آوردن کلید زندان:

توسط لیلی: با کلید کردن بر روی آیکن لیلی به جای او ( و بالعکس به جای سویل) میتوانید بازی کنید.لیلی یک تیر کمان دارد . با آمبروسیوس صحبت کنید.سپر را به طرف چپ بچرخانید تا مانند یک اینه عمل کند و آمبروسیوس حواسش به آن پرت شود.

بر روی کلید زندان که بالا سمت چپ در زندان قرار گرفته است کلید کنید. توسط جعبه های کنار پنجره ی زندان خود را به سویل برسانید.(این کار زمانی ممکن است که سپر در حالتی که در بالا اشاره شد قرار داشته باشد و آمبروسیوس حواسش به زندان نباشد).

توسط سویل: محیط اطراف را چک کنید و ماهی ای که نصفه خورده شده است را بردارید.سنگ را نیز که کنار سطل است بر دارید. حال سنگ و لیوان را به لیلی بدهید. با زندانی صحبت کنید و در صورت تمایل توسط دسته او را بچرخانید.

بدست آوردن شپش ها : توسط لیلی :به طرف راست رفته و با فروشنده ای به نام ال چولو صحبت کنید.از او تقویت کننده مو را بخواهید ، سعی کنید پنیر کنار او را بردارید.دوباره با او درباره ی تقویت کننده ی مو صحبت کنید ، این بار تقویت کننده ی مو را به شما خواهد داد.

: توسط لیلی :به طرف راست رفته و با فروشنده ای به نام ال چولو صحبت کنید.از او تقویت کننده مو را بخواهید ، سعی کنید پنیر کنار او را بردارید.دوباره با او درباره ی تقویت کننده ی مو صحبت کنید ، این بار تقویت کننده ی مو را به شما خواهد داد.

به طرف پنجره ی زندان رفته و تقویت کننده ی مو را به سویل بدهید.

توسط سویل:  توسط دسته میتوانید زندانی را بر عکس کرده یا به حالت اولیه بر گردانید. وقتی که سر زندانی به طرف پایین است تقویت کننده ی مو را بر او اعمال کنید تا شپش ها را بدست آورید.

توسط لیلی: به طرف چاه رفته و سکه ی مسی را از درون آن بدست آورید.لیوان را توسط چاه آب کنید تا لیوان آب را بدست آورید و از آمبروسیوس درباره ی داستانها و ماجراجویی هایش سوال کنید .(در هنگامی که میخواهید این کار را بکنید نباید حواس آمبروسیوس به سپر آینه شکل پرت باشد ) حال در زمانی که آمبروسیوس داستانهایش را برای لیلی تعریف میکند توسط سویل شپش ها را به درون برس آمبروسیوس بریزید.

توسط لیلی: سپر را دوباره به طرف آمبروسیوس ببرید تا خود را ببیند و متوجه شپش های سرش گردد.او فرار میکند! سنگ را با تیرکمان لیلی ترکیب کنید تا تیرکمان مسلح را بدست آورید.توسط آن بر روی کلید زندان کلیک کنید تا کلید زندان را بدست آورید. حال کلید زندان را بر روی در زندان اعمال کنید.

پیدا کردن راهی برای بیرون رفتن از دروازه ی شهر:

دروازه ی شهر:

به سمت دروازه ی شهر رفته و با نگهبانان صحبت کنید.لیلی میفهمد که آنها به ملکه و یا اعضای شورا که دارای برگه ی خروج باشند اجازه خارج شدن میدهند. از آنجا چسب و پوستر فرد تحت تعقیب را بردارید.

خانه ی پری: به سمت راست رفته و راه را به همان سمت ادامه دهید تا گربه ای دارد با یک گلوله نخ بازی میکند را ببینید ، ماهی نصفه خورده شده را به او بدهید

به سمت راست رفته و راه را به همان سمت ادامه دهید تا گربه ای دارد با یک گلوله نخ بازی میکند را ببینید ، ماهی نصفه خورده شده را به او بدهید

تا بتوانید گلوله نخ را بدست آورید. نوشته ی بالای خانه را بخوانید. راه را به طرف در خانه ادامه دهید ، از درون باغچه گوجه فرنگی رسیده و جعفری را بردارید. به درون خانه بروید و با پری صحبت کنید (او یک برگه ی دارد که نشان دهنده ی پری رسمی بودن اوست و البته تصویری نیز ندارد !او میگوید که از جانوران جونده نیز میترسد) ، از روی میز سمت راست تصویر پری را بردارید.با افراد ناپاکی که در آنجا هستند صحبت کنید!

بدست آوردن موش:

از خانه بیرون آمده و به طرف دیگر شهر بروید(سمت چپ خانه ی پری رفته و سپس به طرف جلو راه را ادامه دهید) ، به تئاتر نگاهی بیاندازید ، قفل است.به طرف در پشتی تئاتر بروید ان نیز قفل است اما کلید پشت در است ، به ماشین پیشگویی نگاهی بیاندازید.به طرف ساختمان شورا بروید(طرف چپ آبنما) ، گیره ی لباس را از روی زمین بردارید. وسایل اطراف را کنترل کنید.با رئیس شورا صحبت کنید.سعی کنید اهرم طرف چپ او را بردارید ، او به شما اجازه نمیدهد.پیش الچولو بروید. با او صحبت کنید.

بدست آوردن پنیر:

سکه ی مسی را با گلوله ی نخ ترکیب کنید تا تله ای برای آدم خسیس بدست اورید. حال آن را بر روی الچولو اعمال کنید.

در هنگامی که او از پنیرش دور شده توسط سویل پنیر را بردارید.(در این هنگام باید سویل گیره لباس را به بینی خود زده باشد ، این کار با کلیک کردن بر روی گیره ی لباس در دارایی هایتان انجام میگیرد)

زندان :

وارد زندان شوید و سعی کنید موش را بگیرید او پنهان میشود . پنیر را کنار سوراخ موش قرار دهید توسط آن موش را بگیرید.

گرفتن برگه ی خروج: پوستر فرد تحت تقیب را با چسب ترکیب کرده تا پوستر فرد تحت تعقیب چسبناک را بدست آوردید ، و سپس عکس پری به آن اضافه کنید تا پوستر تحت تعقیب جعلی را بدست آورید.به طرف خانه ی پری رفته و وارد آن شوید حال پوستر را به آن سه فرد درون خانه نشان دهید (حال شما زمان محدودی دارید) ، سپس موش را بر پری اعمال کنید و برگه ی رسمی بودن پری را که روی زمین افتاده بردارید. سویل از آن افراد ناپاک میخواد تا حال که او دیگر برگه ی رسمی بودن پری ای اش را از دست داده او را به زندان بیاندازند.

پوستر فرد تحت تقیب را با چسب ترکیب کرده تا پوستر فرد تحت تعقیب چسبناک را بدست آوردید ، و سپس عکس پری به آن اضافه کنید تا پوستر تحت تعقیب جعلی را بدست آورید.به طرف خانه ی پری رفته و وارد آن شوید حال پوستر را به آن سه فرد درون خانه نشان دهید (حال شما زمان محدودی دارید) ، سپس موش را بر پری اعمال کنید و برگه ی رسمی بودن پری را که روی زمین افتاده بردارید. سویل از آن افراد ناپاک میخواد تا حال که او دیگر برگه ی رسمی بودن پری ای اش را از دست داده او را به زندان بیاندازند.

بدست آوردن بال: به طرف خانه ی پری بروید و توسط قلابی که در اختیار دارید جعبه ی بالای کمدی که در طرف راست خانه است و به دیوار چسبیده را به زمین بیاندازید. حال بالها را از درون آن بردارید. (اگر هنوز نامه ها را از درون کشوی پری بر نداشته اید انها را این دفعه فراموش نکنید)

: به طرف خانه ی پری بروید و توسط قلابی که در اختیار دارید جعبه ی بالای کمدی که در طرف راست خانه است و به دیوار چسبیده را به زمین بیاندازید. حال بالها را از درون آن بردارید. (اگر هنوز نامه ها را از درون کشوی پری بر نداشته اید انها را این دفعه فراموش نکنید)

به دست آوردن چوب جادویی :

به طرف زندان بروید و با موجودات بد ذات آنجا صحبت کنید. حال نامه هایی را که از روی میز پری برداشته بودید را به موجودات بد ذات نشان دهید ، آنها از آنجا خواهند رفت. با پری صحبت کنید ، جعفری را بر روی او اعمال کنید. او به خواب خواهد رفت.(با کلیک بر روی او متوجه میشوید که او همراه با چوب جادویی اش به خواب رفته است) . چسب را بر روی قلاب اعمال کنید تا قلاب چسبناک را بدست آورید.حال قلاب چسبناک را بر روی پری که به خواب رفته است اعمال کنید تا چوب جادویی او را بدست آورید.

به دست آوردن چوب جادویی :

حال شما همه ی وسایل مورد نیاز ( چوب جادویی ، لباس پری ، بال ها و برگه رسمی بودن پری ای ) را جمع کرده اید به طرف دروازه ی شهر رفته و با نگهبانان صحبت کنید. در زمانی که آنها میخواهند به شما اجازه ی خروج بدهند ، زنگ به صدا در می آید و رئیس شورا سویل را که حالا یک پری شده (!) را برای حظور در جلسه ی شورا فرا میخواند.

بدست آوردن وسایل لازم برای پری کردن سویل:

به دروازه ی شهر رفته و با نگهبانان صحبت کنید ، آنان اجازه ی خروج به سویل نمیدهند.آنها میگویند یک پری باید برگه ی رسمی پری بودن ، لباس پری ای شکل ، بال و چوب جادویی داشته باشد.

خانه پری: به خانه پری برگردید و از روی زمین برگه تحت تعقیب جعلی  را از روی زمین بردارید ، سپس مداد رنگی را از روی صندلی شوالیه تارکی (که الان در انجا نیست) بردارید و در نهایت از درون کشوی میز پری نامه ها را بردارید.

به خانه پری برگردید و از روی زمین برگه تحت تعقیب جعلی  را از روی زمین بردارید ، سپس مداد رنگی را از روی صندلی شوالیه تارکی (که الان در انجا نیست) بردارید و در نهایت از درون کشوی میز پری نامه ها را بردارید.

بدست آوردن لباس پری ای شکل

:

بدست آوردن لباس پری ای شکل

وارد شدن به تئاتر:به طرف در پشتی تئاتر بروید،یادتان هست که کلید در طرف دیگر در است. پوستر فرد تحت تعقیب جعلی را بر روی در اعمال کنید تا ان را از زیر در وارد کرده و در طرف دیگر در قرار دهند،حال مداد رنگی را بر روی سوراخ کلید اعمال کنید تا کلید بر روی پوستر بیافتد،حال پوستر را که کلید بر روی آن قرار دارد بردارید. توسط کلید در را باز کرده و وارد آن شوید.

به طرف در پشتی تئاتر بروید،یادتان هست که کلید در طرف دیگر در است. پوستر فرد تحت تعقیب جعلی را بر روی در اعمال کنید تا ان را از زیر در وارد کرده و در طرف دیگر در قرار دهند،حال مداد رنگی را بر روی سوراخ کلید اعمال کنید تا کلید بر روی پوستر بیافتد،حال پوستر را که کلید بر روی آن قرار دارد بردارید. توسط کلید در را باز کرده و وارد آن شوید.

وسایل اطراف را چک کنید. به طرف صحنه ی تئاتر بروید. با بازیگر صحبت کنید ، او دارد نمایشی را در مورد تمام شدن پادشاهی سویل بد نهاد تمرین میکند که در آن نقش یک پری را دارد.(او یک لباس پری بر تن دارد) توسط گوجه فرنگی لباس او را کثیف کنید ، او میرود تا لباسش را تمیز کند( او پیش الچولو خواهد رفت ) .

بدست آوردن سکه طلا : قلاب را از روی صحنه ی نمایش بردارید. بازیگر بر میگردد ، با او صحبت کنید (از دیالوگ های مهربانانه ی لیلی استفاده کنید) اگر برای او موزیک پخش کنید او خواهد رقصید. دستمال دستی را از روی صحنه بردارید. به طرف راست بروید ، یک گرامافون میبینید ، با او صحبت کنید! او زمانی موزیک پخش خواهد کرد که به او سکه ی طلا بدهید. به بیرون رفته و با رئیس شورا صحبت کنید ، به او دستمال دستی را به خاطر سرمایی که خورده است بدهید. به خاطر کاری که برایش کرده اید او به شما اجازه میدهد که اهرمی که کنار اوست را بردارید.

به طرف پشت صحنه ی تئاتر رفته و اهرم را بر روی دستگاه خوراکی آنجا اعمال کنید تا سکه ها را بدست آورید.

بدست آوردن بلیط خشکشویی : به طرف سالن نمایش برگشته و سکه ها را بر روی گرامافون اعمال کنید. حال او موزیک پخش خواهد کرد و

H. Lo رقصیدن را شروع میکند. به طرف پشت صحنه بروید ، قلاب را بر روی نردبان اعمال کنید تا ان را پایین بیاورید

بدست آوردن بلیط خشکشویی :

به طرف سالن نمایش برگشته و سکه ها را بر روی گرامافون اعمال کنید. حال او موزیک پخش خواهد کرد و

رقصیدن را شروع میکند. به طرف پشت صحنه بروید ، قلاب را بر روی نردبان اعمال کنید تا ان را پایین بیاورید

حال توسط لیلی از نردبان بالا بروید و نور افکن را روشن نمایید .(حال شما کنترل لیلی و سویل را همزمان بر عهده دارید.)توسط سویل دو اهرم سمت چپ و راست را میتوانید تکان دهید و توسط لیلی میتوانید نور نورافکن را تنظیم کنید(جهت ها برای تنظیم نور افکن برعکس عمل میکنند) ، باید نور نورافکن بر روی دریچه ی زیر پای

H.Lo قرار بگیرد و سپس توسط سویل اهرم سمت چپ را بکشید تا دریچه باز شده و

H.Lo به درون دریچه بیافتد(دقت کنید نور افکن چندین نور کم نور نیز منتشر میکند ولی شما باید نوری که از همه شدتش بیشتر است را روی دریچه بیاندازید که

H.Lo نیز آن را تعقیب میکند و در ابتدا بیرون صفحه است) .

قرار بگیرد و سپس توسط سویل اهرم سمت چپ را بکشید تا دریچه باز شده و

به درون دریچه بیافتد(دقت کنید نور افکن چندین نور کم نور نیز منتشر میکند ولی شما باید نوری که از همه شدتش بیشتر است را روی دریچه بیاندازید که

نیز آن را تعقیب میکند و در ابتدا بیرون صفحه است) .

حال بلیط خشکشویی را از جایی که قبلا

H.Lo آنجا بوده بردارید . به طرف الچولو بروید و بلیط را به او بدهید تا لباس پری را به شما بدهد.او به شما قرص های پاک کننده ی رایگان نیز میدهد.

حال بلیط خشکشویی را از جایی که قبلا

آنجا بوده بردارید . به طرف الچولو بروید و بلیط را به او بدهید تا لباس پری را به شما بدهد.او به شما قرص های پاک کننده ی رایگان نیز میدهد.

پرده ی دوم : ضربه ی پادشاه

مجلس شورا: به طور خودکار وارد آنجا میشوید ، با رئیس مجلس صحبت کنید، تنها دو نماینده

Dwarf ها و

Druid ها آمده اند. میفهمید که دیگر نماینده ها شاید تا چند ماه آینده نیز نیایند! لیلی تصمیم میگرد که آنها را با کمک سویل گرد آوردی کند. با رئیس مجلس و دو نماینده ای که در آنجا هستند صحبت کنید.شما باید نماینده های

Hero ها ،

Elf ها ،

Monster

ها ،

Spirit و

Genie ها را گردآوری کنید.

مجلس شورا: به طور خودکار وارد آنجا میشوید ، با رئیس مجلس صحبت کنید، تنها دو نماینده

ها آمده اند. میفهمید که دیگر نماینده ها شاید تا چند ماه آینده نیز نیایند! لیلی تصمیم میگرد که آنها را با کمک سویل گرد آوردی کند. با رئیس مجلس و دو نماینده ای که در آنجا هستند صحبت کنید.شما باید نماینده های

بیرون رفتن از مجلس شورا:

وسایل اطراف را کنترل کنید و به طرف سالن بروید ، وسایل درون سالن را کنترل نیز کنید و سعی کنید از در خارج شوید . در گیر کرده است! به طرف مجلس برگشته و نگاهی به سنگی بزرگ و کروی که آنجاست بیاندازید ، قلاب (که از صحنه ی نمایش آن را برداشتید) را بر آن اعمال کنید. فیلم را تماشا کنید . حال میتوانید به بیرون بروید.

بیرون رفتن از مجلس شورا:

پیدا کردن نماینده ی

Hero ها: در بیرون از مجلس میبینید که پری را در میدان شهر به زنجیر کشیده اند. با او صحبت کنید ، قفلی وجود دارد که مانع آزاد کردن او میشود.

: در بیرون از مجلس میبینید که پری را در میدان شهر به زنجیر کشیده اند. با او صحبت کنید ، قفلی وجود دارد که مانع آزاد کردن او میشود.

سالن تئاتر:از در اصلی وارد سالن تئاتر شوید ، میبینید که شوالیه ی سیاه ، نماینده ی

Hero ها و

H.Lo آنجا هستند. با آنها صحبت کنید.با نماینده ی

Hero ها درمورد رای دادن صحبت کنید. میفهمید که او نمیتواند سالن تئاتر را ترک کند.با

H.Lo صحبت کنید ، میفهمید که او دو مدل و یک مدیر نیاز دارد ، لیلی سویل را مدیر انتخاب میکند و از او میخواهد که وی یکی از آن دو مدل باشد.از آنجا خارج شوید.

سالن تئاتر:از در اصلی وارد سالن تئاتر شوید ، میبینید که شوالیه ی سیاه ، نماینده ی

آنجا هستند. با آنها صحبت کنید.با نماینده ی

ها درمورد رای دادن صحبت کنید. میفهمید که او نمیتواند سالن تئاتر را ترک کند.با

صحبت کنید ، میفهمید که او دو مدل و یک مدیر نیاز دارد ، لیلی سویل را مدیر انتخاب میکند و از او میخواهد که وی یکی از آن دو مدل باشد.از آنجا خارج شوید.

رهایی از دست آمبروسیوس:

رهایی از دست آمبروسیوس

به طرف پایین سمت چپ میدان شهر بروید ، با آمبروسیوس دوبار صحبت کنید ، دفعه ی دوم لیلی با او درباره ی داور شدن در نمایش سالن تئاتر صحبت میکند ، او به سالن تئاتر میرود!(دقت کنید که باید قبلا به سالن تئاتر رفته و با بازیگر صحبت کرده باشید.)

حال شما میتوانید به بیرون از شهر بروید ، نقشه ی فریانیس ظاهر میشود، کوهای سنگی سمت راست سرزمین

Dwarf

ها هست. گورستان پایین سمت راست است که محل اقامت نماینده ی

Monster هاست.شهر در وسط صفحه و کمی پایین است و محل اقامت

Elf ها در مکانی است که درختان قطع شده دیده میشوند یعنی بالا سمت راست.(دو مکان دیگر هنوز در نقشه باز نگشته اند)

ها هست. گورستان پایین سمت راست است که محل اقامت نماینده ی

هاست.شهر در وسط صفحه و کمی پایین است و محل اقامت

ها در مکانی است که درختان قطع شده دیده میشوند یعنی بالا سمت راست.(دو مکان دیگر هنوز در نقشه باز نگشته اند)

Elf ها: به سرزمین

Dwarf ها بروید ، به اطراف نگاهی بیاندازید. به سمت راست بروید و با گارد امنیتی صحبت کنید. میبینید که در پشت او دو نفر در حال کارند ، به سمت چپ رفته بیل را که کنار درختی است بردارید.وارد معدن شوید.

ها بروید ، به اطراف نگاهی بیاندازید. به سمت راست بروید و با گارد امنیتی صحبت کنید. میبینید که در پشت او دو نفر در حال کارند ، به سمت چپ رفته بیل را که کنار درختی است بردارید.وارد معدن شوید.

پذیرش:با منشی صحبت کنید ، به اطراف نگاهی بیاندازید . بلیط را از سمت راست میز بردارید. (این کار را سه بار انجام دهید تا کل بلیط ها را سویل بردارد!) سعی کنید از آسانسور استفاده کنید ، منشی به شما اجازه ی این کار را نمیدهد. نوشته ی کمک را از روی جنی که خوابیده است بردارید.به بیرون از معدن رفته و وارد نقشه ی فریانیس شوید.

جنگل

Elf ها: به طرف جنگل الف ها بروید ، با

Elf و

Dwarf ای که در آنجا هستند صحبت کنید ،

Elf برای جلوگیری از بریدن درختان خود را به درختان زنجیر کرده است او نماینده ی

Elf هاست.

ها: به طرف جنگل الف ها بروید ، با

ای که در آنجا هستند صحبت کنید ،

برای جلوگیری از بریدن درختان خود را به درختان زنجیر کرده است او نماینده ی

نحوه ی از کار انداختن ماشین قطع درختان:

نحوه ی از کار انداختن ماشین قطع درختان

لانه ی بالای درختی که

Elf زیر آن است را چک کنید. بلیط را به

Dwarf بدهید او از شما میپرسد که کدام یک میخواهند نحوه ی کار ماشین را ببینند؟ ابتدا لیلی را انتخاب کنید. در زمانی که

Dwarf در حال توضیح دادن مسائل به لیلی است شما کنترل سویل را بر عهده دارید ، توسط موش و اعمال آن بر روی سیم نارنجی رنگ دستگاه(در قسمتی که قبلا نیز آسیب دیده) دستگاه از کار میافتد (حال شما محدودیت زمانی دارید) نگاهی به لانه روی درخت بیاندازید(Screenshot009) ، دستمال کهنه ای درون آن است.با قرص های پاک کننده تیر و کمان لیلی را مسلح کنید ، حال تیر کمان مسلح شده را بر روی لانه اعمال کنید.دستمال بر زمین میافتد. حال از دستگاه بیرون آیید و دستمال را بردارید ، این بار نیز بلیط را دوباره به کارگر داده و سویل را سوار دستگاه کنید ، توسط لیلی و با کمک موش دوباره به سیم نارنجی رنگ آسیب برسانید . حال دستمال کهنه را توسط سویل بر اگزوز دستگاه که در پشت سر اوست اعمال کنید(Screenshot010) (اگر این دفعه با لیلی سوار دستگاه شده باشید او این کار را نمیکند) . حال دوباره از دستگاه پیاده شده و برای بار سوم با سویل یا لیلی سوار دستگاه شوید ، میبینید که دستگاه از کار میافتد و

Dwarf این بار دیگر نمیتواند آن را درست کند. او میرود و یک چکش روی زمین به جا میگذارد . چکش را بردارید.دستمالی را که درون اگزوز ماشین نیز کرده بودید بردارید.با

Elf صحبت کنید تا بالاخره به شما بگوید کلید را درون بوته زار انداخته است.بوته زار کنار

Elf را نگاه کنید ، لیلی متذکر میشود که قبل از آن نیازمند داشتن ابزاری هستند.

لانه ی بالای درختی که

زیر آن است را چک کنید. بلیط را به

بدهید او از شما میپرسد که کدام یک میخواهند نحوه ی کار ماشین را ببینند؟ ابتدا لیلی را انتخاب کنید. در زمانی که

در حال توضیح دادن مسائل به لیلی است شما کنترل سویل را بر عهده دارید ، توسط موش و اعمال آن بر روی سیم نارنجی رنگ دستگاه(در قسمتی که قبلا نیز آسیب دیده) دستگاه از کار میافتد (حال شما محدودیت زمانی دارید) نگاهی به لانه روی درخت بیاندازید(

) (اگر این دفعه با لیلی سوار دستگاه شده باشید او این کار را نمیکند) . حال دوباره از دستگاه پیاده شده و برای بار سوم با سویل یا لیلی سوار دستگاه شوید ، میبینید که دستگاه از کار میافتد و

این بار دیگر نمیتواند آن را درست کند. او میرود و یک چکش روی زمین به جا میگذارد . چکش را بردارید.دستمالی را که درون اگزوز ماشین نیز کرده بودید بردارید.با

صحبت کنید تا بالاخره به شما بگوید کلید را درون بوته زار انداخته است.بوته زار کنار

Monster ها:به نقشه باز گردید و گورستان را که پایین سمت راست نقشه است انتخاب کنید. وسایل اطراف را چک کنید ، گچی را که کنار یکی از قبر هاست بردارید.با دیو صحبت کنید.او دنبال جایی مناسب برای ساختن یک زندان است و برای رای گیری تا زمانی که آنجا را پیدا کند نخواهد آمد.

ها:به نقشه باز گردید و گورستان را که پایین سمت راست نقشه است انتخاب کنید. وسایل اطراف را چک کنید ، گچی را که کنار یکی از قبر هاست بردارید.با دیو صحبت کنید.او دنبال جایی مناسب برای ساختن یک زندان است و برای رای گیری تا زمانی که آنجا را پیدا کند نخواهد آمد.

پیدا کردن مکان نماینده

Spirits

وGenies

ها

به شهر برگردید و با الچولو که در انتهای مرکز شهر ایستاده صحبت کنید ، تمام پوستر هایی که آنجاست را نگاه کنید میفهمید که نماینده به

جزیره ی اوسیس رفته است. از الچولو بخواهید که به آنجا بروید این کار 500 سکه ی طلا هزینه دارد!از کنار سکو رنگ سبز را بردارید.

پیدا کردن مکان نماینده

به طرف پری که در مرکز شهر بسته شده است بروید ، با او صحبت کنید تا در نمایش حظور یابد ، او قبول میکند . توسط چکش قفل را بشکنید و او را آزاد کنید.

به سالن نمایش بروید ، با

H.Lo در مورد افرادی که نیاز دارد صحبت کنید تا متوجه شود که همه جمع شده اند ، حال با او در مورد شروع نمایش صحبت کنید. اول

H.Lo و بعد پری به سکو میروند ، وقتی پری محل خود را (کنار ستون) را ترک کرد و بر روی سکو ایستاد سطل رنگ سبز را بر روی ستونی که او پشتش بود اعمال کنید(Screenshot011) ، سپس لیلی وارد سکو میشود. نمایش تمام میشود. حال توسط سویل گچ را بر روی در مخفی روی زمین اعمال کنید تا او علامت ضبدر را عوض کند . حال دوباره از

H.Lo بخواهید تا نمایش را آغاز کند . وقتی که روی سکو رفت و روی علامت ضبدر قرار گرفت توسط سویل اهرم را بکشید تا او درون حفره بیافتد. لباس پری نیز سبز رنگ شده و همه به لیلی رای میدهند.

H.Lo از اینکه برنده نشده ناراحت است و نمایش را منحل میکند. حال نماینده ی

Hero ها به مجلس میرود. از روی میز داوران خوشه ی انگور را بردارید.

به سالن نمایش بروید ، با

در مورد افرادی که نیاز دارد صحبت کنید تا متوجه شود که همه جمع شده اند ، حال با او در مورد شروع نمایش صحبت کنید. اول

و بعد پری به سکو میروند ، وقتی پری محل خود را (کنار ستون) را ترک کرد و بر روی سکو ایستاد سطل رنگ سبز را بر روی ستونی که او پشتش بود اعمال کنید(

بخواهید تا نمایش را آغاز کند . وقتی که روی سکو رفت و روی علامت ضبدر قرار گرفت توسط سویل اهرم را بکشید تا او درون حفره بیافتد. لباس پری نیز سبز رنگ شده و همه به لیلی رای میدهند.

از اینکه برنده نشده ناراحت است و نمایش را منحل میکند. حال نماینده ی

ها به مجلس میرود. از روی میز داوران خوشه ی انگور را بردارید.

به نقشه ی فریانیس رفته و از آنجا به طرف سرزمین

Dwarf ها بروید. وارد معدن شده و سعی کنید از آسانسور استفاده کنید ، منشی شما را که برنده ی مسابقه ی شده اید میشناسد و میگذارد وارد شوید اما پدر بزرگتان(سویل!!!) نمیتواند. وسایل اطراف را کنترل کنید. از پنجره نگاهی به بیرون بیاندازید. سعی کنید با نماینده ی

Dwarf ها صحبت کنید ، بی فایده است. علامت کمک را بر روی آنان اعمال کنید. با آنها در مورد فروش مسکن صحبت کنید آنها به شما چهار پیشنهاد میدهند. پیشنهاد معدن قدیمی در جزیره ی نیوبای را قبول کنید . آنها به شما کتاب پروژه ی معدن را میدهند.به قبرستان بروید و کتاب پروژه ی معدن را به دیو نشان دهید ، این دقیقا همان چیزی است که او میخواست. ولی او باز هم حاظر نیست که به مجلس بیاید. شما باید قرارداد را برای او توسط

Dwarf ها مهر کنید.

به نقشه ی فریانیس رفته و از آنجا به طرف سرزمین

ها بروید. وارد معدن شده و سعی کنید از آسانسور استفاده کنید ، منشی شما را که برنده ی مسابقه ی شده اید میشناسد و میگذارد وارد شوید اما پدر بزرگتان(سویل!!!) نمیتواند. وسایل اطراف را کنترل کنید. از پنجره نگاهی به بیرون بیاندازید. سعی کنید با نماینده ی

ها صحبت کنید ، بی فایده است. علامت کمک را بر روی آنان اعمال کنید. با آنها در مورد فروش مسکن صحبت کنید آنها به شما چهار پیشنهاد میدهند. پیشنهاد معدن قدیمی در جزیره ی نیوبای را قبول کنید . آنها به شما کتاب پروژه ی معدن را میدهند.به قبرستان بروید و کتاب پروژه ی معدن را به دیو نشان دهید ، این دقیقا همان چیزی است که او میخواست. ولی او باز هم حاظر نیست که به مجلس بیاید. شما باید قرارداد را برای او توسط

نحوه ی مهر کردن قرار داد: به طرف سرزمین

Dwarf ها بروید و سپس وارد معدن شوید و با استفاده از آسانسور پیش مدیر بروید ، با او صحبت کنید تا او متوجه شود که خریداری پیدا کرده اید ، او خیلی خوشحال میشود. او به شما اجازه مسافرت نامحدود و یک برگه ی تقاضای کار میدهد. همچنین به شما اجازه ی استفاده از دستگاه صحبت کردن را نیز میدهد.پیش منشی رفته و کتاب پروژه ی در حال پیشرفت را به او بدهید ، این کار حداقل 5 یا 6 ماه طول میکشد! کتاب پروژه ی در حال پیشرفت را دوباره بردارید. حال توسط لیلی بالا رفته و با استفاده از دستگاه صحبت کردن از منشی تقاضای قهوه کنید ، هنگامی که او آنجا نیست توسط سویل کتاب پروژه ی در حال پیشرفت را بر روی مهر اعمال کنید تا پروژه ی تایید شده را بدست آورید.سپس مداد تراش را نیز از روی میز بردارید.(در صورتی که با کمبود وقت روبه رو شدید دوباره توسط لیلی تقاضای قهوه کنید.)

نحوه ی مهر کردن قرار داد

ها بروید و سپس وارد معدن شوید و با استفاده از آسانسور پیش مدیر بروید ، با او صحبت کنید تا او متوجه شود که خریداری پیدا کرده اید ، او خیلی خوشحال میشود. او به شما اجازه مسافرت نامحدود و یک برگه ی تقاضای کار میدهد. همچنین به شما اجازه ی استفاده از دستگاه صحبت کردن را نیز میدهد.پیش منشی رفته و کتاب پروژه ی در حال پیشرفت را به او بدهید ، این کار حداقل 5 یا 6 ماه طول میکشد! کتاب پروژه ی در حال پیشرفت را دوباره بردارید. حال توسط لیلی بالا رفته و با استفاده از دستگاه صحبت کردن از منشی تقاضای قهوه کنید ، هنگامی که او آنجا نیست توسط سویل کتاب پروژه ی در حال پیشرفت را بر روی مهر اعمال کنید تا پروژه ی تایید شده را بدست آورید.سپس مداد تراش را نیز از روی میز بردارید.(در صورتی که با کمبود وقت روبه رو شدید دوباره توسط لیلی تقاضای قهوه کنید.)

حال دوباره به گورستان برگردید و پروژه ی تایید شده را به دیو دهید ، او به مجلس خواهد رفت.حال بیل را بر روی قبر جک هامینگبرد اعمال کنید (Screenshot012) ، قطب نمای جک هامینگبرد را بردارید.

حال دوباره به گورستان برگردید و پروژه ی تایید شده را به دیو دهید ، او به مجلس خواهد رفت.حال بیل را بر روی قبر جک هامینگبرد اعمال کنید (

) ، قطب نمای جک هامینگبرد را بردارید.

به شهر رفته و سپس پیش الچولو بروید ، جواز مسافرت نامحدود را به او نشان دهید و بگویید که میخواهید به جزیره ی اوسیس بروید ، سپس گزینه ی میخواهیم به غرب برویم را انتخاب کنید. (از این پس جزیره به نقشه ی فریانیس اضافه خواهد شد)اکنون وارد جزیره میشوید. با زامبی صحبت کنید ، قطب نما را به او بدهید ، سپس دستگاه ردیاب را بردارید . در سمت بالا ، راست تصویر بر روی شنها چیزی میبینید ، بیل را بر روی آن اعمال کنید(Screenshot013) ، حال یک اره ماهی پیدا میکنید.

) ، حال یک اره ماهی پیدا میکنید.

نحوه ی بدست آوردن کلید:

نحوه ی بدست آوردن کلید

به جنگل

Elf ها بروید. ردیاب را بر روی بوته های کنار

Elf اعمال کنید. چیزی پیدا نمیکنید! تنها دو میخ پیدا میکنید که لیلی آنها را کنار چکش قرار میدهد و میخ و چکش را بدست می آورید.با

Elf صحبت کنید و جای کلید را از او دوباره بپرسید. میفهمید کلاغی آمده و کلید را به لانه اش برده است. از نردبان دستگاه قطع درختان بالا رفته و مداد تراش را با تیرکمان لیلی ترکیب کنید ، سپس تیرکمان را به طرف لانه نشانه بروید(Screenshot015) تا لانه به زمین بیافتد. حال کلید را از درون لانه بردارید و

Elf را آزاد کنید.

ها بروید. ردیاب را بر روی بوته های کنار

اعمال کنید. چیزی پیدا نمیکنید! تنها دو میخ پیدا میکنید که لیلی آنها را کنار چکش قرار میدهد و میخ و چکش را بدست می آورید.با

صحبت کنید و جای کلید را از او دوباره بپرسید. میفهمید کلاغی آمده و کلید را به لانه اش برده است. از نردبان دستگاه قطع درختان بالا رفته و مداد تراش را با تیرکمان لیلی ترکیب کنید ، سپس تیرکمان را به طرف لانه نشانه بروید(

) تا لانه به زمین بیافتد. حال کلید را از درون لانه بردارید و

فرستادن نماینده ی

Genie به رای گیری :

به طرف جزیره ی اوسیس بروید ، وسایل اطراف را کنترل کنید ، دستمال کهنه را بر روی چراغ عجیبی که آنجاست اعمال کنید(از این پس برای هر بار صحبت با او باید این کار را انجام دهید) ، نماینده ی

Genie آنجاست ولی چون در تعطیلات هست نمیخواهد به مجلس بیاید. اگر با او مسابقه دهید و برنده شوید او یک آرزوی شما را برآورده میکند. با او مسابقه دهید او به شما کارتهایی سفید میدهد و از شما میبرد. به طرف صفحه ی عجیبی که کنار بار هست بروید ، رنگ سبز را بر روی آن اعمال کرده و سپس کارتهای سفید را به آن اعمال کنید تا کارتهای حقیقی را بدست آورید. دوباره با نماینده ی

Genie مسابقه دهید ، میمون کارتهای شما را به او لو میدهد و شما می بازید. دوباره به طرف صفحه ی عجیب رفته و سعی کنید شکل های میمون روی صفحه را جا به جا کنید ، میمون درون بار این اجازه را به شما نمیدهد ، با او صحبت کرده و سفارش هر نوشیدنی ای بدهید تا لیوان نوشیدنی را بدست آورید. سپس تابلوی کنار او را بخوانید ، نوشیدنی مخصوص نارگیلی وجود دارد . سفارش نوشیدنی نارگیلی بدهید ، در زمانی که او بالای درخت میرود شما میتوانید شکل های میمون را جا به جا کنید ، نحوه ی آن به این صورت است : میمونی که نماد آتش است را با میمونی که نماد آب است جا به جا کنید و سپس میمونی که نماد آتش است را با میمونی که نماد یخ است جا به جا کنید.در پایان باید میمونی که نماد آتش است در کنار نماد یخ باشد ، میمونی که نماد آب است باید در کنار نماد یخ باشد و میمونی که نماد یخ است باید در کنار نماد آتش باشد.(اگر میمون قبل از اینکه کارتان تمام شود برگشت دوباره سفارش نوشیدنی نارگیلی بدهید.) حال دوباره با نماینده ی

Genie مسابقه دهید ، این بار برنده میشوید و لیلی آرزو میکند که او به مجلس برود و به گوندین رای بدهد ، او ناپدید میشود.

آنجاست ولی چون در تعطیلات هست نمیخواهد به مجلس بیاید. اگر با او مسابقه دهید و برنده شوید او یک آرزوی شما را برآورده میکند. با او مسابقه دهید او به شما کارتهایی سفید میدهد و از شما میبرد. به طرف صفحه ی عجیبی که کنار بار هست بروید ، رنگ سبز را بر روی آن اعمال کرده و سپس کارتهای سفید را به آن اعمال کنید تا کارتهای حقیقی را بدست آورید. دوباره با نماینده ی

مسابقه دهید ، میمون کارتهای شما را به او لو میدهد و شما می بازید. دوباره به طرف صفحه ی عجیب رفته و سعی کنید شکل های میمون روی صفحه را جا به جا کنید ، میمون درون بار این اجازه را به شما نمیدهد ، با او صحبت کرده و سفارش هر نوشیدنی ای بدهید تا لیوان نوشیدنی را بدست آورید. سپس تابلوی کنار او را بخوانید ، نوشیدنی مخصوص نارگیلی وجود دارد . سفارش نوشیدنی نارگیلی بدهید ، در زمانی که او بالای درخت میرود شما میتوانید شکل های میمون را جا به جا کنید ، نحوه ی آن به این صورت است : میمونی که نماد آتش است را با میمونی که نماد آب است جا به جا کنید و سپس میمونی که نماد آتش است را با میمونی که نماد یخ است جا به جا کنید.در پایان باید میمونی که نماد آتش است در کنار نماد یخ باشد ، میمونی که نماد آب است باید در کنار نماد یخ باشد و میمونی که نماد یخ است باید در کنار نماد آتش باشد.(اگر میمون قبل از اینکه کارتان تمام شود برگشت دوباره سفارش نوشیدنی نارگیلی بدهید.) حال دوباره با نماینده ی

مسابقه دهید ، این بار برنده میشوید و لیلی آرزو میکند که او به مجلس برود و به گوندین رای بدهد ، او ناپدید میشود.

رای گیری : به شهر رفته و سپس به مجلس بروید و با رئیس مجلس صحبت کرده و گزینه ی میشود رای گیری کنیم را انتخاب کنید ، حال رای گیری شروع میشود ، همه به گوندین رای میدهند به جز دو نفر که عبارتند از : نماینده ی

Dwarf ها که به بسلیوس رای میدهد و نماینده ی

Druid ها که رای ممتنع میدهد.با نماینده ی

Druid ها صحبت کنید او میگوید برای یک مسابقه به سرزمینش بیایید. به طرف نقشه ی فریانیس بروید ، مکان جدیدی در نقشه ایجاد شده است که در کنار سرزمین

Dwarf ها قرار دارد ، وارد آن شوید.

ها که به بسلیوس رای میدهد و نماینده ی

ها که رای ممتنع میدهد.با نماینده ی

ها صحبت کنید او میگوید برای یک مسابقه به سرزمینش بیایید. به طرف نقشه ی فریانیس بروید ، مکان جدیدی در نقشه ایجاد شده است که در کنار سرزمین

ها قرار دارد ، وارد آن شوید.

نحوه ی بدست آوردن رای نماینده ی

Druid ها:

نحوه ی بدست آوردن رای نماینده ی

به محیط اطراف نگاهی بیاندازید و با نماینده ی

Druid ها صحبت کنید ، سپس از او بخواهید مسابقه را شروع کند . شما باید در بازی تقریبا مانند پنالتی فوتبال شرکت کنید و توپ را از حفره ای کوچک عبور دهید. نماینده ی

Druid ها از صفحه ای چوبی برای تغییر جهت توپ کمک میگیرد.در دور اول که با او مسابقه میدهید بازنده میشوید. تیرکمان را با قرص های پاک کننده مسلح کنید و سپس آن را بر روی چشمه ی آب گرمی که آنجاست اعمال کنید. تا آب آن به بیرون بریزد و حواس نماینده ی

Druid ها به آن پرت گردد.سپس مکان قرار دادن توپ را به جلو بیاورید.دوباره تیرکمان را مسلح کرده و آن را بر روی چشمه اب گرم اعمال کنید ، این بار میخ و چکش را بر روی تخته ای که نماینده ی

Druid ها جهت توپ را با آن عوض میکرد اعمال کنید و برای بار سوم تیر و کمان را مسلح کنید و این بار اره ماهی را بر روی دیوار گل اعمال کنید تا سویل سوراخی جدید بر روی آن ایجاد کند. حال دوباره با نماینده ی

Druid ها مسابقه دهید.ضربه ی سویل را با تکرار صحنه ی آهسته نگاه کنید.

ها صحبت کنید ، سپس از او بخواهید مسابقه را شروع کند . شما باید در بازی تقریبا مانند پنالتی فوتبال شرکت کنید و توپ را از حفره ای کوچک عبور دهید. نماینده ی

ها از صفحه ای چوبی برای تغییر جهت توپ کمک میگیرد.در دور اول که با او مسابقه میدهید بازنده میشوید. تیرکمان را با قرص های پاک کننده مسلح کنید و سپس آن را بر روی چشمه ی آب گرمی که آنجاست اعمال کنید

تا آب آن به بیرون بریزد و حواس نماینده ی

ها به آن پرت گردد.سپس مکان قرار دادن توپ را به جلو بیاورید.دوباره تیرکمان را مسلح کرده و آن را بر روی چشمه اب گرم اعمال کنید ، این بار میخ و چکش را بر روی تخته ای که نماینده ی

ها جهت توپ را با آن عوض میکرد اعمال کنید و برای بار سوم تیر و کمان را مسلح کنید و این بار اره ماهی را بر روی دیوار گل اعمال کنید تا سویل سوراخی جدید بر روی آن ایجاد کند. حال دوباره با نماینده ی

ها مسابقه دهید.ضربه ی سویل را با تکرار صحنه ی آهسته نگاه کنید.

عوض کردن رای نماینده ی

Dwarf ها :به طرف سرزمین

Dwarf ها بروید ، به طرف پل رفته و با مامور امنیتی آنجا صحبت کنید ، برگه ی تقاضای کار را به او نشان بدهید تا او از آنجا برود. سپس اره ماهی را بر روی دسته ی متغییری که نشان دهنه ی قیمت طلا است اعمال کنید.

عوض کردن رای نماینده ی

ها بروید ، به طرف پل رفته و با مامور امنیتی آنجا صحبت کنید ، برگه ی تقاضای کار را به او نشان بدهید تا او از آنجا برود. سپس اره ماهی را بر روی دسته ی متغییری که نشان دهنه ی قیمت طلا است اعمال کنید.

حال به طرف دفتر کار نماینده ی

Dwarf ها بروید و با او صحبت کنید ، او از شما قهوه میخواهد ، به طرف پنجره ی دفتر کار رفته و سعی کنید به او بیرون را نشان دهید ، او توجهی نمیکند.از آنجا خارخ شوید.

حال به طرف دفتر کار نماینده ی

ها بروید و با او صحبت کنید ، او از شما قهوه میخواهد ، به طرف پنجره ی دفتر کار رفته و سعی کنید به او بیرون را نشان دهید ، او توجهی نمیکند.از آنجا خارخ شوید.

نحوه ی جلب توجه نماینده ی

Dwarf ها به پنجره:

نحوه ی جلب توجه نماینده ی

به طرف جزیره ی اوسیس بروید. با زامبی صحبت کنید ، او میگوید که بار دیگر کیوی و کشمش ندارد و او نمیتواند نوشیدنی کیوی رویال خود را بخورد ، او میگوید از وقتی که مرده است دیگر نمیتواند طعم ها را بچشد و برای او مزه ی آن مهم نیست. .برای اینکه برای او یک نوشیدنی درست کنید انگورهای سبز رنگی که داشتید را در مقابل تابش 3 آینه قرار دهید تا تبدیل به کشمش شوند(Screenshot017) ، سپس کشمش را همراه با رنگ سبز درون لیوان نوشیدنی بریزید تا نوشیدنی جعلی را بدست آورید.حال آن را به زامبی بدهد و سس تند را از روی میز کنار او بردارید.

) ، سپس کشمش را همراه با رنگ سبز درون لیوان نوشیدنی بریزید تا نوشیدنی جعلی را بدست آورید.حال آن را به زامبی بدهد و سس تند را از روی میز کنار او بردارید.

به طرف سرزمین

Dwarf ها بروید و وارد دفتر کار نماینده ی

Dwarf ها بشوید ، توسط لیلی و با استفاده از دستگاه سخنگو سفارش قهوه بدهید ، سپس در زمانی که منشی آنجا نیست توسط سویل سس تند را درون دستگاه قهوه ساز بریزید(Screenshot018) ، سپس دوباره توسط لیلی سفارش قهوه بدهید و فیلم را تماشا کنید.حال نماینده ی

Dwarf ها لیلی را جانشین خود برای رای دادن میکند.

ها بروید و وارد دفتر کار نماینده ی

ها بشوید ، توسط لیلی و با استفاده از دستگاه سخنگو سفارش قهوه بدهید ، سپس در زمانی که منشی آنجا نیست توسط سویل سس تند را درون دستگاه قهوه ساز بریزید(

) ، سپس دوباره توسط لیلی سفارش قهوه بدهید و فیلم را تماشا کنید.حال نماینده ی

ها لیلی را جانشین خود برای رای دادن میکند.

رای گیری : به شهر بروید ، و با رئیس شورا صحبت کنید و از بخواهید رای گیری را شروع

کند ، (Screenshot019)سپس گوندین رای می آورد.

)سپس گوندین رای می آورد.

پرده ی سوم : دستیابی به بسلیوس

در ابتدای بازی برای گوندن سوالی مطرح میشود ، هر گزینه ای که میخواهید را

انتخاب کنید ، او تصمیم میگیرد که معدن ها را ببندد. بسلیوس وارد میشود ، به محیط اطراف نگاهی بیاندازید و سپس آخرین کار را با گوندین نجام دهید و گیلاس هایی که بسلیوس برایتان آورده را بخورید.

در ابتدای بازی برای گوندن سوالی مطرح میشود ، هر گزینه ای که میخواهید را

گوندین ناپدید میشود!میبینید که آمبروسیوس نیز توسط بسلیوس در اتاق شاه زندانی میشود.

پس آن میبینید که سویل و لیلی وارد قصر میشوند ولی نمیتوانند از در وارد شوند به همین خاطر سویل با کمک لیلی از حیاط خود را به داخل اتاق ناهار خوری پرتاب میکند. حال شما کنترل سه نفر در سه مکان مختلف را برعهده دارید و هیجان بازی به اوج خودش رسیده است!

توسط سویل : وسایل اطراف را چک کنید ، جارو را از کنار در بردارید ، نگاهی به قصر کوچکی که کنار روی میز کنار پنجره است بیاندازید ، یک همستر در حال خواب میبینید . چرخ همستر را از روی میز بردارید.وسیله ای مانند آسانسور میبینید که در اصل برای حمل غذا استفاده میشده ولی حالا میتوانید دارایی های سویل و آمبروسیوس را با آن رد و بدل کنید ولی در هر بار تنها یک وسیله را میتوانید منتقل کنید ، فعلا نیازی به آن ندارید. وارد آشپزخانه شوید ، وسایل اطراف را کنترل کنید. قالب کیک دایره شکل را از روی قفسه بردارید.(اگر بخواهید میتوانید قالب هایی که شکل های دیگری دارند را بردارید ولی نیازی به آنها نخواهید داشت) در انبار سرد را باز کنید ، میبینید که آشپز یخ زده است! سعی کنید او را جا به جا کنید ، اما سویل نمیتواند.

توسط آمبروسیوس: کتاب آیین پرچم ها را از روی بالکن بردارید و آن را با راست کلید مطالعه کنید ، نگاهی به اطراف بالکن بیاندازید و سپس وارد اتاق شوید.نگاهی به اطراف اتاق بیاندازید. سپس توسط شمشیر آمبروسیوس چرخ های چرخ دستی را از جا در بیاورید.چرخ ها را درون آسانسور حمل غذا بگذارید (اگر محفظه بالا نیامده توسط طناب آسانسور آن را بالا بیاورید) و سپس توسط طناب آن را به طرف پایین هدایت کنید.

توسط سویل : چرخ های چرخ دستی را بردارید ، به آشپزخانه بروید و آنها را بر روی آشپز یخ زده اعمال کنید.حال آشپز را حرکت دهید ، میبینید سویل او را به سمت شومینه ی اتاق ناهار خوری میبرد تا یخ های او ذوب گردد. سعی کنید که با آشپز صحبت کنید.

گرفتن همستر چاق:

توسط سویل: نگاهی به ساعت بزرگ بیاندازید ، میبینید که زمان غذای همستر بر روی آن مشخص شده است ، چرخ همستر را درون آسانسور حمل غذا قرار دهید و توسط طناب آن را به بالا بفرستید .

توسط آمبروسیوس : چرخ همستر را بر دارید ، از درون کاسه ی روی چرخ دستی ملاقه ی بزرگ را بردارید و آن را توسط آسانسور حمل غذا برای سویل بفرستید.نگاهی به پرنده ی درون قفس بیاندازید و او را آزاد کنید.

توسط سویل: ملاقه را از درون آسانسور حمل غذا بردارید ، در ساعت را باز کرده و ملاقه بزرگ را به جای پاندول درون آن قرار دهید ، حالا ساعت کار میکند.با استفاده از جارو سعی کنید ساعت را تنظیم کنید باید با استفاده از دو فلش پایین ساعت تلاش کنید تا ساعت بر روی تقریبا ساعت 12 تنظیم شود، ساعت زنگ میزند و همستر بیدار میشود. در قفس همستر را باز کنید ، او دنبال غذا میگردد سعی کنید همستر را بگیرید. (در صورتی که موفق نشدید دوباره این کار را تکرار کنید.این کار به سرعت عمل بالای شما بستگی دارد ، پس به زودی نا امید نشوید!)

بدست آوردن دستور غذا :

توسط لیلی: نگاهی به وسایل اطراف و طناب کنار دیوار بیاندازید. (از

Space استفاده کنید) سپس ریسمان را از کنار تختخواب(که سویل را با استفاده از آن پرتاب کردید) بردارید. شلنگ را نیز از طرف دیگر باغ بردارید.به طرف چپ رفته و راه را ادامه دهید تا به قسمتی از باغ برسید که چاهی در آنجا قرار دارد ، حال توده فندقی که در آنجاست را بردارید و توسط آن تیروکمان لیلی را مسلح کنید.راه را ادامه دهید تا به پله ها برسید ، از آن بالا بروید و با نگهبانان صحبت کنید. نگهبان چاق با شما درباره ی دستور غذایی که در آشپزخانه درمورد یک شکلات که با گیلاس تزیین شده بود صحبت میکند.(دقیقا مثل شکلاتی که پشت قصر کوچک همستر دیدید ولی او دستور غذا را درون کلاه خودش قرار داده است و فقط آن را در صورتی از سرش در می آورد که اتفاقی خاص بیافتد ، برای مثال وقتی ملکه به روی بالکن برود.که در آن صورت پرچمی را نشان میدهند تا نگهبانان بفهمند.

توسط لیلی: نگاهی به وسایل اطراف و طناب کنار دیوار بیاندازید. (از

ساختن پرچم:

توسط لیلی شلنگ را با ریسمان ترکیب کنید تا ریسمان گره خورده به شلنگ را بدست آورید. سپس ریسمان گره خورده به شلنگ را درون چاهی که در راه دیدید اعمال کنید.از چاه پایین بروید ، سپس وارد شکنجه گاه میشوید. به سمت چپ رفته و پرچم سفید را از روی آدمک فلزی بردارید ، سپس دوباره از چاه بالا بروید ، به مکانی که نگهبانان در آنجا بودند رفته و سپس به طرف راست تصویر بروید میله ی پرچم در آنجاست ، پرچم سفید را بر روی آن اعمال کنید.

توسط آمبروسیوس: به طرف بالکن رفته و پرچم را به طرف خودتان بکشید و آن را بردارید. حال آن را درون آسانسور حمل غذا قرار دهید و به طرف پایین هدایتش کنید.(قبل از آن مطمئن شوید که توسط آمبروسیوس کتاب آیین پرچم ها را توسط راست کلیک مطالعه کرده اید)

توسط سویل: پرچم سفید را از درون آسانسور حمل غذا بردارید و سپس به آشپزخانه بروید. بر روی قفسه سمت راست خاکستر وجود دارد. پرچم سفید را بر روی خاکستر اعمال کنید تا پرچم سیاه را بدست آورید.حال سس تند را بر روی ظرف کیک دایره شکل اعمال کنید تا ظرف کیک پوشیده شده با سس تند را بدست آورید.سپس ظرف کیک پوشیده شده با سس تند را بر روی پرچم سیاه اعمال کنید تا پرچم سیاه با دایره ی قرمز را بدست آورید.حال آن را درون آسانسور حمل غذا قرار داده و برای آمبروسیوس بفرستید.

توسط آمبروسیوس:پرچم سیاه با دایره ی قرمز را از درون آسانسور حمل غذا بردارید.سپس به طرف بالکن رفته و آن را بر روی میله ی پرچم سلطنتی اعمال کنید.سپس آن را به طرف دیگر بکشید.

توسط لیلی: پیش دو نگهبان بروید و با آنها در مورد پرچم صحبت کنید ، دستور پخت مخفی شکلات گیلاسی از سر نگهبان به زمین میافتد.دستور پخت مخفی شکلات گیلاسی را بردارید.سپس آن را با ریسمان درون دارایی هایتان ترکیب کنید تا دستور پخت شکلات گیلاسی بسته بندی شده را بدست آورید.اکنون به طرف پرچم سیاه با دایره ی قرمز بروید و دستور پخت کیک شکلاتی بسته بندی شده را بر روی آن اعمال کنید.پرچم را به طرف دیگر بفرستید.

تهیه کردن شکلات گیلاسی:

توسط آمبروسیوس: دستور پخت شکلات گیلاسی بسته بندی شده را از روی پرچم بردارید(در صورت پیدا نکردن آن از

Space کمک بگیرید.) و سپس به درون اتاق رفته و آن را بر روی آسانسور حمل غذا اعمال کنید و به طرف سویل بفرستیدش.

کمک بگیرید.) و سپس به درون اتاق رفته و آن را بر روی آسانسور حمل غذا اعمال کنید و به طرف سویل بفرستیدش.

توسط سویل: دستور پخت شکلات گیلاسی بسته بندی شده را از درون آسانسور حمل غذا بردارید. همستر را درون آسانسور حمل غذا گذاشته و به بالا بفرستیدش.

توسط آمبروسیوس:همستر را از درون آسانسور حمل غذا بردارید و سپس گیلاس هایی که از روی چرخ دستی برداشتید را درون آسانسور حمل غذا بگذارید و به طرف سویل بفرستیدش.

توسط سویل: گیلاس ها را بردارید ، سپس پیش آشپز بروید و دستور پخت شکلات گیلاسی را به او بدهید ، سپس گیلاس ها را به او بدهید و در آخر شکلات گیلاسی را از او بگیرید. سپس شکلات گیلاسی را درون آسانسور حمل غذا قرار دهید و سپس آن را به طرف آمبروسیوس بفرستید.

توسط آمبروسیوس:شکلات گیلاسی را بردارید.

توسط سویل: وارد آسانسور حمل غذا بشوید.

توسط آمبروسیوس: طناب را بکشید. آنسانسور حمل غذا میشکند! اگر پرنده را آزاد نکرده اید حال او را آزاد کنید ، او به بیرون میرود.

توسط لیلی: به طرف جایی که پرنده رفته است بروید ، سپس اگر تیر و کمان را توسط بلوط ها آماده نکرده اید این کار را انجام دهید ، سپس تیر و کمان مسلح را بر روی پرنده اعمال کنید. او پیش سویل میرود و بر روی ساعت مینشیند.

توسط سویل:توسط جارو ساعت را بر روی 12 تنظیم کنید تا پرنده به قفسش برگردد.

توسط آمبروسیوس: چرخ همستر را بر روی دسته ی شکسته ی آسانسور حمل غذا اعمال کنید ، سپس همستر را درون آن قرار دهید. سعی کنید به همستر شکلات گیلاسی بدهید ولی او خوابیده است. با طوطی درون قفس صحبت کنید ، همستر بیدار میشود. به او دوباره شکلات گیلاسی بدهید.(در صورتی که او دوباره خوابیده بود دوباره باید با طوطی صحبت کنید تا همستر را بیدار کند ، توجه داشته باشید که همستر خیلی زود خوابش میبرد) حال میبینید که آمبروسیوس شکلاتی را به همستر میدهد و سویل وارد آسانسور حمل غذا شده و به سمت بالا میرود ، و سپس آمبروسیوس شکلاتی دیگر میخورد و کوچک میشود! توسط سویل آمبروسیوس کوچک را بردارید.به طرف در رفته و آمبروسیوس کوچک را بر روی در کوچک همستر اعمال کنید ، او کلید را برای شما می آورد.توسط کلید در را باز کنید. سویل به طرف شکنجه گاه میرود ، در آنجا لیلی نیز به شما ملحق میشود و همگی با هم به آزمایشگاه بسلیوس میروید.

پرده +3 : بازگشت پادشاه

میبنید که لیلی توسط بسلیوس جادو میشود و کنیز او میشود! سویل نیز از هوش میرود و وقتی به هوش میاد همراه آمبروسیوس در زندان است ، که البته گوندن نیز در آنجا است ولی در حالت اغما به سر میبرد. حال زمان ان رسیده که کنترلی کمی متفاوت را تجربه کنیم ، در هنگامی که کنترل سویل را بر عهده دارید وقتی موس را به فلش های سمت چپ و راست نزدیک کنید تصویر حرکت میکند ، نگاهی به وسایل اطراف بیاندازید. از کنار در زندان سنگ کوچک را بردارید. تصویر را به طرف میز سمت راست زندان ببیرد و به بسلیوس بگویید که میز غبار آلود است ، بسلیوس میگوید که اینطور نیست. خب اگر این طور نیست باید آن را اینطور کرد! پس سنگ کوچک را به طرف شیشه روی میز نشانه بروید و آن را بشکنید و حال دوباره به بسلیوس بگویید که اینجا تمیز نیست تا لیلی به زندان نزدیک شود. حال تیروکمان لیلی را از او قرض بگیرید. به طرف چپ تصویر بروید و نگاهی به تاب اژدها شکل آنجا بیاندازید ، حال آمبروسیوس را با تیر و کمان در دارایی هایتان ادغام کنید ، او میگوید که مرا به کجا میخواهی پرتاب کنی ، گزینه ی پرتاب به سمت تاب را انتخاب کنید. سپس توسط سویل از بسلیوس بخواهید تا تاب را تمیز کند. آمبروسیوس به طرف ماسک هیولا شکل پرتاب میشود ، توسط آمبروسیوس وسایل اطراف را کنترل کنید ، شمشیر امبروسیوس را بر روی گیریه ماسک اعمال کنید ، او نمیتواند آن را بشکند! میبینید که گربه ی بسلیوس بر روی تاب قرار دارد توسط لیلی ان را تمیز کنید (و یا توسط سویل از بسلیوس بخواهید آن را تمیز کند) میبینید که گربه به طرف امبروسیوس پرت میگردد و ماسک و آمبروسیوس هر دو به طرف زندان میروند. حال ماسک را بر روی گوندن اعمال کنید ، سویل موهای ماسک را کنار موهای گوندن قرار میدهد . اکنون توسط لیلی موهای گوشه ی راست-پایین تصویر را که روی میز قرار دارند تمیز کنید ، بسلیوس موهای جدیدی از گوندن را میکند ولی بی خبر است که آنها موهای او نیستند! میبینید که بسلیوس تبدیل به یک اهریمن بزرگ میگردد! درست شکل ماسک. حال نگاهی به بسلیوس اهریمن بیاندازید ، سپس دوباره آمبروسیوس را بر روی تیر و کمان از درون دارایی هایتان اعمال کنید و هدف را بسلیوس هیولا انتخاب کنید ، پرواز دلاورانه ی  آمبروسیوس و پایان ماجرا را تماشا کنید.

این داستان ادامه دارد؟…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت