مشاهده دسته‌ها

Runaway 3

فراری 3: تغییر سرنوشت

 

مقدمه #

سومین نسخه از سری بازی های ماجراجویی Runaway داستان دو شخصیت برایان و جینا است که در ادامه نسخه پیشین که در سواحل زیبای هاوایی در حال وقوع بود، ساخته شده است. این نسخه حتی برای کسانی که با این سری بازی ها آشنا نیستند نیز یک بازی متفاوت و زیباست و می تواند ساعتها آنها را سرگرم کند. فیلم نامه قوی و طنز جالب بازی، از ویژگی های این بازی ماجراجویی است.

روش بازی (Gameplay) #

این بازی یک بازی سوم شخص است که با کلیک ماوس انجام میگیرد. برای دیدن منو بازی نشانگر ماوس را بر بالای صفحه بگیرید.

آیکون لامپ روشن یا کلید F1: منو راهنمایی بازی است که به کمک آن میتوانید معماهای بازی را راحتتر حل کنید.

آیکون چشم یا کلید F2: جهت نشان دادن نقاط فعال صفحه بکار میرود.

آیکون چمدان یا کلید TAB: جهت نمایش جعبه داراییها بکار میرود.

آیکون دفترچه یادداشت یا کلید F3: این آیکون مراحل پیشرفت بازی را نمایش داده و خلاصه ای از آنچه گذشته را تعریف میکند.

آیکون چرخدنده یا کلید ESC: جهت دسترسی به منو بازی بکار می آید.

صفحه بالایی نشاندهنده صفحه فعال جاری است.

آیکون بالا سمت چپ جهت ذخیره بازی بکار میرود.

آیکون چپ وسط جهت بارگذاری بازی است.

آیکون پایین سمت چپ برای پاک کردن یک بازی ذخیره شده است.

آیکونهای دکمه ای شکل عبارتند از: خروج از بازی ، زیرنویسها ، حجم صدا و گرافیک و لیست سازندگان بازی.

جهت خروج از صفحه فعال ، از پیکان بازگشتی که در بالای صفحه ظاهر میشود استفاده نمایید.

با دوبار کلیک بر روی یک پیکان خروجی از راه رفتن به صحنه بعدی صرفنظر شده و کاراکتر مستقیما در نقطه کلیک شده قرار میگیرد.

دکمه Space بازی را به حالت تعلیق در می آورد. همچنین با زدن دکمه ESC از نمایش فیلمهای بازی و مکالمات صرفنظر میشود. لازم به ذکر است که با اینکار ممکن است اطلاعات ارزشمندی که جهت حل معماهای بازی مورد نیاز است را از دست بدهید! کلیک چپ یک آیتم را بررسی میکند. کلیک راست عملی را انجام میدهد.

راهنمای مراحل #

جینا تیمینز تلفنی از آسایشگاه Happy Dale درباره برایان باسکو دریافت میکند. مراسم دفن برایان در گورستان نشان داده میشود. با بازگشت به عقب نشان داده میشود که برایان در دادگاه متهم به قتل کولونل Kordsmeier شناخته شده و سپس به بیمارستان روانپزشکی اعزام میشود. وی تحت نظارت دکتر بنت قرار میگیرد تا مشخص شود آیا او واقعا دچار فراموشی شده یا خیر.

فصل اول: برایان باسکو مرده است!؟ #

یک تماس تلفنی بر روی موبایل خود دریافت میکنید. برایان در قبر خود دفن شده است. او از جینا میخواهد که وی را از قبر بیرون بیاورد.

پیدا کردن راهی برای بیرون آوردن برایان از قبر:

قبرستان: دور و برتان را نگاه کرده و از کلید F2 برای دیدن کلیه نقاط فعال استفاده نمایید. به تاج گل مراسم دفن روی قبر برایان نگاه کنید. روبان را بردارید.

پشت سردابه – مقبره: به پشت مقبره – پیکان خروجی سمت چپ – بروید. ماشین عجیب روی زمین را نگاه کرده و آن را بررسی کنید.

آگاتا: Agatha von Rubinstein را بر روی سقف مقبره نگاه کنید. آگاتا وارد مقبره میشود.

مقبره – سردابه: با استفاده از پیکان خروجی سمت چپ وارد مقبره شوید.

آگاتا: با آگاتا بطور کامل صحبت کنید. او برای یافتن ارواح دوست و مهربان به کمک نیاز دارد. مطالبی راجع به کابلی که از سقف به زیرزمین امتداد یافته می آموزید. رشته سیم حرارتی زیستی به دما حساس است. اگر سرد شود ، ارواح موافق آگاتا احضار خواهند شد.

ابزار: به ابزار آگاتا که در سمت چپ او قرار دارد نگاه کنید. یک چراغ قوه بردارید.

فرشته: از نزدیک به حصار شبکه ای در مرکز سردابه نگاه کنید (با نگاه به سمت پایین). یک فرشته سنگی که از کابل فولادی آویزان شده ملاحظه میکنید.

زیرزمین: از سمت راست خارج شده و به زیرزمین بروید. فرشته آویزان را تماشا کنید. جینا به سمت چپ (تونل) رفته و یک تصویر نقاشی شده میبیند. او ممکن است بتواند دیوار را بشکافد.

تصویر نقاشی شده: تصویر نقاشی شده را از روی دیوار بردارید. یک حلقه روی بلوک وسط وجود دارد.

کوزه: کوزه را بررسی کرده و آن را بردارید.

کابل حرارتی زیستی: به سمت راست رفته و کابل حرارتی زیستی آگاتا را که از سقف آویزان شده بررسی کنید. به طبقه بالا رفته و از سردابه خارج شوید.

جستجوی اشیائی برای شکافتن دیوار تونل:

سرویس Cul-de-sac: به سمت چپ به سوی منطقه مدور که یک درخت مرکبات در آنجا موجود است بروید. فواره را بررسی کنید.

مرده کش: به ماشین تشییع جنازه نگاه کنید. صندوق عقب ماشین را باز کنید. بطور خودکار تسمه را بدست می آورید. وارد انباری شده و ملاحظه کنید که ماشین تشییع جنازه قابل رانندگی و حرکت دادن است.

کارگاه: به سمت در سمت چپ بروید. از میان شکاف نگاه کنید. نوشته Luanne که به در میخکوب شده را بخوانید: زنگ را به صدا درآورید.

کلیسای کوچک: وارد کلیسای کوچک در سمت راست شوید.

باز کردن چارچوب آهنی: چارچوب آهنی سمت راست را بررسی کنید. حصیر روی زمین زیر چارچوب آهنی را بلند کنید. دریچه را باز کنید. دستکش را بردارید. همانطور که دریچه باز است ، کلیک کنید تا جعبه روی تاقچه بالای چارچوب آهنی را بدست آورید. در داخل جعبه داراییها به جعبه چوبی نگاه کرده و یک کلید بدست آورید. کلید را بر روی سوراخ کلید چارچوب آهنی بکار برید. سبد دسته دار را بدست آورید.

فراخواندن Luanne: طناب را بکشید و نواخته شدن زنگ کلیسای کوچک را ملاحظه کنید. صدای Luanne را که با موتورسیکلت میرسد میشنوید.

کارگاه: به سوی در سمت چپ بروید. وارد شده و با Luanne صحبت کنید. متوجه میشوید که او یک اره مدور زیر کابینت سمت چپ دارد. او یک کتاب راهنمای ساخت تابوت به زبان سوئدی به جینا میدهد که بایستی ترجمه شود. ابزارهای واقع در پایه زیر سندان سمت راست را ملاحظه کنید. یک سوهان بردارید. به یخچال سمت چپ نگاه کنید. این یخچال هر چیزی را که در آن قرار دهند بسرعت فریز میکند.

ورودی قبرستان: از سرویس Cul-de-sac خارج شده و به چپ بروید. بطور خودکار با Ernie صحبت میکنید. او یک عکس از Brian ، Ernie و Gabbo Spiegelman به جینا میدهد. دکتر بنت و یک پرستار جدید از بیمارستان ناپدید شده اند.

داربست: داربست سمت راست در ورودی قبرستان را بررسی کنید. یک جک بردارید. در ورودی قبرستان را بررسی کنید تا متوجه شوید افراد شرور در آن نزدیکیها منتظرند.

ترجمه کتاب راهنما:

آگاتا: به سردابه بازگشته و وارد آن شوید. با آگاتا درباره ترجمه کتاب راهنما صحبت کنید.

اطمینان آگاتا از اینکه ارواح خوش خیم و بی خطر هستند: کابل زیستی حرارتی باید سرد شود تا موافقت ارواح را نشان دهد. به سرویس Cul-de-sac بازگردید. در داخل جعبه داراییها جعبه خالی و کوزه پر از خاکستر را ترکیب کنید. درنتیجه کوزه خالی میشود. کوزه را بر روی فواره بکار ببرید تا کوزه پر از آب را بدست آورید. دستکش را که از داخل کلیسای کوچک برداشته بودید با کوزه پر از آب ترکیب کرده و دستکش پر از آب را بدست آورید. وارد کارگاه شوید. دستکش پر از آب را داخل یخچال قرار دهید. کوزه خالی را روی یخچال بکار برده و کوزه با دستکش یخ زده را بدست آورید. به زیرزمین سردابه بازگردید. از کوزه با دستکش یخ زده روی انتهای کابل حرارتی زیستی آویزان از سقف استفاده کرده و کابل را سرد کنید. آگاتا هیجان زده شده و مطمئن میشود که ارواح خوش خیم و بی خطر هستند. به پشت سردابه رفته و با آگاتا درباره ترجمه کتاب راهنما صحبت کنید.

پیدا کردن یک قبر سوئدی: به کلیسای کوچک در سرویس Cul-de-sac بازگردید. از چراغ قوه روی کتاب سمت چپ در بسته استفاده کنید. یک لیست از مکانها و اسامی اجساد دفن شده در آنجا میبینید. از کتاب راهنمای سوئدی روی کتاب استفاده کرده تا متوجه شوید یک فرد سوئدی به نام Holmgren در آنجا دفن شده است. به پشت سردابه رفته و با آگاتا درباره کتاب راهنما و شخص سوئدی فوت شده صحبت کنید. ترجمه کردن آگاتا را ملاحظه کنید. آگاتا کتاب راهنمای ترجمه شده را به جینا میدهد.

باز کردن کابینت در کارگاه: کتاب راهنمای ترجمه شده را به Luanne بدهید. Luanne و Ernie محل را ترک میکنند. کابینت سمت چپ را باز کنید. اره مدور را از تاقچه پایین بردارید.

شکافتن دیوار تونل:

بدست آوردن یک تسمه دیگر: به پشت سردابه بازگشته و به مجسمه نقشه جهان نگاه کنید. به تسمه نگاه کنید. سعی کنید تسمه را بردارید. خیلی محکم است. جکی را که از داربست برداشته بودید روی مجسمه بکار برده و از آن به عنوان نگهدارنده مجسمه استفاده کنید. تسمه دیگر را بدست آورید.

آماده کردن فرشته: به داخل سردابه بازگشته و به زیرزمین بروید. به محفظه زیرزمین سمت چپ بروید. از سوهانی که از کارگاه برداشته بودید بر روی بلوک سنگی استفاده کرده و ساروج دور و بر آن را پاک کرده و سست نمایید. Wasabi به موبایل خود پاسخ میدهد. یک تسمه را روی حلقه بلوک وسط روی دیوار بکار ببرید. به بالا بازگشته و پایین را نگاه کنید. تسمه دیگر را روی فرشته ببندید. بطور خودکار جینا 2 تسمه را به هم قلاب میکند. اکنون بلوک سنگی و فرشته به هم متصل شده اند. به بالا بازگشته و زیرزمین را نگاه کنید. در داخل جعبه داراییها سبد دسته دار و اره مدور را ترکیب کنید. جینا بطور خودکار این 2 را با روبانی که از روی تاج گل برداشته بود میبندد و اره مدور امتداد یافته را بدست می آورد. اره مدور امتداد یافته را بر روی سمت چپ (قسمت سر) کابل فولادی فرشته بکار ببرید. مشاهده میکنید که فرشته دیوار را شکافته و بلوک سنگی به پایین می افتد.

شکستن دیوار آجری: به دیوار آجری نگاه کنید. به بالای سردابه بازگردید. جینا بطور خودکار میله را از روی زمین سمت چپ برمیدارد. به پایین به سمت دیوار آجری بازگردید. از میله روی دیوار آجری استفاده کنید. Gabbo را ملاقات کنید. فرار آنها را از دست آدم کشها تماشا کنید.

فصل دوم: هنر فرار کردن #

جینا و گابو سوار بر اتومبیل به سوی کسی که از محل باسکو مطلع است حرکت میکنند. مطالبی درباره اقامت برایان در بیمارستان می آموزید. برایان از گابو میخواهد که راه فرار از بیمارستان را به او نشان دهد. برای فرار باید خود را به مجرای تهویه هوا در کازینو برساند ، به بالا رفته و وارد مجرای تهویه مرکزی شود و از طریق دیوار فرار کند. Kurgan که در حال استراق سمع است ، خود وارد کازینو شده و در آن را قفل میکند. با گابو درباره آنچه که با دکتر بنت اتفاق افتاده صحبت کنید. برایان شنیده که دکتر بنت او را سالم تشخیص داده و بایستی در زندان حبس شود.

یافتن راهی به کازینو:

کازینو – اتاق 300: در سمت چپ برد عکسها را بررسی کنید. Kurgan کلید را روی قفل در در سمت دیگر باقی گذاشته است.

برد عکسها: کلیه عکسهای داخل کابینت را بررسی کنید و تک تک آنها را شناسایی نمایید. ملاحظه میکنید که برایان و مارسلو در اتاق 304 قرار دارند.

Ernie: با Ernie صحبت کنید. درباره Chuck مرد تعمیرکار که فکر میکند Chuck Berry پادشاه است صحبت کنید. درباره گابو و کورگان مطالبی را می آموزید.

اتاق 305: از طریق در با Quickle صحبت کنید. او جار و جنجال راه انداخته و شروع به یاوه گویی میکند.

اتاق 304: وارد اتاق 304 شوید.

مارسلو: یک گل خیالی را از مارسلو دریافت کنید.

بالش: تختخواب برایان در سمت راست را بررسی کنید. زیر بالش را بررسی کنید. یک چاقو و یک آب نبات نعنایی بردارید.

دریچه هوا: به سمت پایین صحنه و نزدیک در بروید. دریچه هوا را بررسی کنید. سعی کنید وارد آن شوید اما کابینت بر سر راهتان است.

مارسلو: با مارسلو درباره مجرای هوا و جعبه خیالی صحبت کنید. یک جعبه خیالی دریافت میکنید. با مارسلو درباره بند شلوار وی صحبت کنید. خانم پالمر پرستار بندهای شلوار او را سوزانده است. او برای انجام کارش به بندهای شلوار نیاز دارد.

بدست آوردن بندهای شلوار: از اتاق خارج شده و وارد اتاق انتهای راهرو (Rec room) شوید.

خانم پالمر: پرستار برایان را متوقف کرده و به او دستور میدهد که دارویش را بردارد. برایان قرص را بلعیده و از اتاق خارج میشود. Kurgan با قرصهای برایان دچار لکنت زبان شده بود. برایان که وانمود به بلعیدن قرص کرده بود قرص را در جیبش میگذارد.

Rec room: به Rec room بازگردید. دور و برتان را نگاه کنید.کابینت سمت راست جایگاه پرستاران را بررسی کنید. یک وایت برد از روی تاقچه باز بالا بردارید. سبد گیره کاغذ و ماژیک را از پارتیشن کنار در در سمت راست بردارید. وارد اتاق استراحت شده و با کنترل تلویزیون برنامه کانالها را نگاه و تعویض کنید. آشغالهای جلو جایگاه پرستاران را وارسی کنید. شمعهای تولد (102) را بردارید. با خانم پالمر صحبت کنید.

Hollister: به پایین صحنه بروید. سعی کنید با Hollister صحبت کنید. او در حال سرفه کردن است. آب نبات نعنایی را را به Hollister بدهید. او اکنون در حال راندن به اصطلاح ماشین خود است. ماشین او – میز پینگ پنگ – را بررسی کنید. به Hollister نگاه کنید. متوجه میشوید که او در حال راندن به سمت Rancho Cucamonga, California است.

آقای Nice: سعی کنید با آقای Nice صحبت کنید. او یک تابلو که بر روی آن کلمه ” Atlanta” نوشته شده را نگه داشته و منتظر است که یک ماشین او را سوار کند. به آقای Nice نزدیک شوید. او تابلو را انداخته و چمدانش را نگه میدارد. در داخل جعبه داراییها وایت برد و ماژیک را ترکیب کرده و Rancho Cucamonga را انتخاب کنید. وایت برد Rancho Cucamonga را برداشته و آن را با وایت برد Atlanta جابجا کنید. آقای Nice چمدانش را در صندلی عقب قرار میدهد. سفر خیالی آنها را تماشا کنید.

چمدان: به چمدان نگاه کرده و بندهای کشی را که هنوز آنجا هستند ملاحظه کنید. از چاقو روی چمدان استفاده کرده و 2 بند کشی را بدست آورید.

بندهای شلوار: در داخل جعبه داراییها بندهای کشی و گیره های کاغذ را ترکیب کنید.

بدست آوردن کلید کازینو:

اتاق 304: جعبه خیالی را روی مارسلو بکار ببرید. بطور خودکار بندهای کشی بازسازی شده را به او میدهید. مشاهده میکنید که مارسلو وارد جعبه خیالی میشود. برایان مارسلو را به سمت کازینو هدایت میکند. مارسلو کلید کازینو را به برایان میدهد.

بدست آوردن نقشه سیستم تهویه:

کازینو: به سمت مجرای هوا در بالای دستگاه فتوکپی بروید. Kurgan نقشه را برداشته است. دور و بر کازینو را نگاه کنید. لوله پلاستیکی را بردارید.

مقیاس وزنی: به مقیاس وزنی نگاه کنید. مقیاس وزنی آهنی لغزان را از سمت چپ بردارید.

اتاق 305: از کازینو خارج شوید. از طریق در با Quickle صحبت کنید. او جار و جنجال راه انداخته و شروع به یاوه گویی میکند. در حین ایجاد سر و صدا توسط وی مقیاس وزنی را روی رادیاتور سمت چپ اتاق 304 بکار برید. برایان رادیاتور را میشکند و یک ترکیدگی ایجاد میکند. Ernie ، Chuck را صدا میزند که آن را تعمیر کند.

تعمیر رادیاتور: به استدلال درباره Chuck و Elvis گوش دهید. Chuck را در حال تعمیر رادیاتور میبینید. به برد عکسها نگاه کنید. از ماژیک روی عکس Ernie استفاده کنید. برایان مینویسد: ” Chuck is the true king”. آنچه اتفاق می افتد را ملاحظه کنید. به سمت جعبه ابزار Chuck رفته و نقشه سیستم تهویه و چراغ قوه را بردارید. برایان و آنچه را که او پیدا میکند تماشا کنید.

فصل سوم: خودکشی بموقع #

جینا و گابو با ماشین به سمت یک کلبه حرکت میکنند. جینا با دکتر بنت که معتقد است برایان بیگناه است صحبت میکند. گابو با ماشین میرود. صاحب کلبه Lt. Col. Jerome Chapman است. او احتمالا خودکشی کرده است. دکتر بنت به دنبال مدرکی است که ثابت کند Chapman خودکشی نکرده و چیز مهمی را که Chapman میخواسته به قاضیی که برایان را محکوم کرده نشان دهد پیدا کند.

یافتن سرنخهایی که نشان دهد Chapman مرتکب خودکشی نشده است:

اتاق نشیمن: دور و برتان را نگاه کنید. به عکس چاپمن بر روی میز سمت چپ در که در دوران بوکسوری او گرفته شده نگاه کنید. دستکشهای بوکس را بردارید. به جلو رفته و روزنامه روی میز مخصوص نسکافه را بررسی کنید.

حیاط پشتی: وارد حیاط پشتی شوید.

استخوانهای ماهی: استخوانهای ماهی را بررسی کرده و سعی کنید آنها را از روی طناب داخل ایوان بردارید.

چاه: چاه را بررسی کرده و سعی کنید آن را باز کنید. در آن قفل است.

آلونک: به محیط جلو خانه بروید. سعی کنید وارد آلونک شوید. به داخل کلبه بازگردید.

اتاق نشیمن: سعی کنید از پله ها بالا بروید. بر روی صندلی دسته دار نشسته و با دکتر بنت صحبت کنید. اگر بعدا خواستید دوباره با دکتر بنت صحبت کنید ، کافی است که بر روی این صندلی بنشینید. در مورد گابو از او بپرسید و مطالبی درباره شبی که او فرار کرد بیاموزید. تنها قاضی و بنت رمز عبور کامپیوتر او را میدانند. درباره آلونک از او بپرسید. بنت کلیدها را می اندازد ولی آنها به زیر کابینت آشپزخانه میلغزد.

بدست آوردن کلیدها و پاکت نامه:

پاکت نامه: زیر کابینت آشپزخانه را نگاه کرده تا یک پاکت نامه ببینید. لوازم آشپزخانه را بررسی کنید. یک مگس نزدیک جینا وزوز میکند. جینا با کفگیر بر سر او زده و آن را در جعبه داراییهای خود میگذارد. کفگیر را بر روی پاکت نامه زیر کابینت آشپزخانه بکار برید. در داخل جعبه داراییها پاکت نامه را بررسی کنید. هیچ تمبری بر روی آن وجود ندارد اما عبارت “فوری” بر روی آن نوشته شده است.

کلیدها: از طریق در جلو خارج شوید. زیر پل را نگاه کنید. یک سیم چین بدست می آورید. به سوی دالان پشتی بروید. از سیم چین بر روی استخوانهای ماهی آویزان استفاده کرده و قلاب ماهیگیری را بدست آورید. به داخل کلبه بازگردید. زیر کابینت آشپزخانه را نگاه کنید. از قلاب ماهیگیری روی سوراخ روی زمین استفاده کرده و کلیدها را بدست آورید.

آلونک: از کلیدها برای باز کردن قفل آلونک استفاده کنید. آلونک را بگردید. عینک غواصی آویزان شده از دیوار سمت راست را بردارید. آن به عنوان یک ذره بین عمل میکند. به عکس چاپمن و کلانتر در دیوار سمت راست نگاه کنید. طناب روی سبد ماهیگیری را بردارید. به پوتین ماهیگیری کنار سبد ماهیگیری در سمت راست نگاه کنید. چرا فقط یکی است؟

پاکت نامه: در داخل جعبه داراییها عینک غواصی (ذره بین) را روی پاکتی که زیر کابینت آشپزخانه پیدا کرده بودید بکار ببرید. موهای عنکبوت را ببینید.

اتاق نشیمن: به داخل کلبه بازگردید. بر روی صندلی دسته دار نشسته و با بنت درباره پاکت نامه و موهای عنکبوت صحبت کنید. بنت خانه را ترک میکند تا با کلانتر صحبت کند.

متقاعد کردن کلانتر به اینکه بنت یک دوست است: برای جستجو به بالای پلکان بروید. مکالمه بنت و کلانتر را درباره چاپمن ملاحظه کنید.

جینا: یک نشان کلانتر در گوشه پایین سمت راست صفحه مشاهده میکنید. از آن برای تغییر موقعیت و بازی در نقش بنت در دفتر کلانتر استفاده نمایید.

دفتر کلانتر: بر روی نشان کلانتر در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید. بطور کامل با کلانتر صحبت کنید. بایستی او را متقاعد کنید که یک دوست هستید. کلانتر از شما میخواهد که دوستیتان را اثبات کنید و لقب چاپمن که توسط همسرش بکار برده میشد را بگویید. مکالمه را به پایان ببرید.

جینا: به نشان جایزه سمت راست پنجره نگاه کنید. چیزی را که بر روی نشان جایزه آویزان شده بردارید – یک قوطی کوچک. در داخل جعبه داراییها از نزدیک به جعبه کوچک نگاه کرده و آن را باز کنید. متوجه میشوید که لقب چاپمن Lovey Bear و نام حیوان خانگی اش Little Squirrel است. از تلفن روی میز برای تلفن کردن استفاده نمایید. آخرین تماس دریافت شده را شماره گیری کنید. با Barry صحبت کنید. آخرین تماس گرفته شده را شماره گیری کنید. با بنت تماس بگیرید. لقبهای بالقوه احتمالی را به او بگویید. Lovey Bear را انتخاب کنید.

دفتر کلانتر: بر روی نشان کلانتر در گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. به کلانتر لقب Annetta Chapman را که همسرش او را با این نام میخوانده – Lovey Bear – بگویید. مطالبی درباره گزیدگی چاپمن توسط عنکبوت را فرا میگیرید.

یافتن سرنخهایی درباره چیزهای مهمی که چاپمن میخواسته به قاضی نشان دهد: گابو برمیگردد. او دزدکی شنیده که جینا مطالبی درباره مکان مخفی زیر وان حمام بیان کرده است. گابو از چوب بیسبال استفاده کرده و آیتمهایی را از مخفیگاه مهمات چاپمن برمیدارد.

چاه: به بیرون به سمت چاه حیاط پشتی بروید. قفل را باز کنید. جینا از کلیدها برای باز کردن قفل استفاده میکند. ته چاه خیلی تاریک است. به حمام بازگردید. به صندوق نظامی نگاه کرده و لامپهای درخشان را بردارید. به اتاق نشیمن بازگشته و از پله ها بالا بروید. از راهرو عبور کنید. کمان سمت چپ پنجره و یک تیر در سمت راست پنجره دیگر را بردارید. به سمت چاه بازگردید. از لامپهای درخشان بر روی چاه که در آن باز شده استفاده نمایید. داخل چاه را نگاه کرده و پوتین دیگر – جفت پوتینی که در آلونک پیدا کرده بودید – را ببینید. در داخل جعبه داراییها طناب و تیر را با هم ترکیب کنید. تیر طنابدار را روی چاه بکار ببرید. جینا بطور خودکار تیر را به انتهای چاه پرتاب میکند. پوتین را بدست آورید. در داخل جعبه داراییها از نزدیک به پوتین نگاه کرده و یک کامپیوتر لپ تاپ را بدست آورید.

لپ تاپ: به بالای پلکان بازگشته و لپ تاپ را به مبدل روی میز وصل کنید. از طریق حشره شناس متوجه میشوید که عنکبوت ماداگاسکار تحویل شده به چاپمن ، پیش از مرگ او را فلج کرده است. این موضوع خودکشی را منتفی میکند. کلانتر یک نشان به دکتر بنت تقدیم میکند. لپ تاپ نیاز به رمز عبور دارد. هر یک از نامهای داخل لیست را امتحان کنید. در داخل جعبه داراییها از عینک غواصی روی دستکشهای بوکس چاپمن استفاده نمایید. مشاهده میکنید که عبارت “”Hurricane بر روی آن نوشته شده است. احتمالا چاپمن در بوکس به این نام مشهور بوده است. مجددا کلمه عبور را در لپ تاپ وارد کنید. Hurricane را به عنوان رمز عبور انتخاب کنید. مطالبی درباره Andrea Hickok با نام مستعار Tarantula; Jane Eyre مطالعه کنید. او یک زن قاتل و نابودگر است. ایمیلی که هنوز به قاضی Whitley ارسال نشده را مطالعه کنید. درباره بیگناهی برایان باسکو است. جینا ایمیل را میفرستد.

دکتر بنت: بنت میگوید قاضی Whitley ملاقاتی با او در آپارتمان NY دارد. آنها آنچه را بر سر چاپمن آمده بازسازی میکنند. Wasabi و Fatzilla با ماشین از راه میرسند. Wasabi به دکتر بنت شلیک میکند. گابو و جینا فرار میکنند.

فصل چهارم: دوست غیرمنتظره #

برایان مجددا از گابو مشورت میگیرد. نقشه از این قرار است که برایان از کنار جسد کورگان گذشته و خود را در نقش او جا میزند در نتیجه کسی به دنبال وی نخواهد گشت. برایان لازم است که کار برداشت مو ، درست کردن ناخن ، افزودن یک خالکوبی و جابجایی فایلهای پزشکی را انجام دهد تا مشکل DNA و تفاوت نوع خون را حل کند.

شبیه کردن کورگان به برایان:

اتاق 304: با مارسلو صحبت کنید. اگر مایل بودید نقش تشخیص فیلم را با مارسلو بازی کنید. از اتاق خارج شوید.

کپی خالکوبی برایان روی کورگان: به کازینو بروید. بر روی دستگاه فتوکپی کلیک کنید. برایان از خالکوبی خود فتوکپی میگیرد. فتوکپی خالکوبی را تماشا کنید. به سمت گابو در اتاق 303 بروید. با او درباره خالکوبی صحبت کنید و از او قلم نقاشی را برای کشیدن خالکوبی بگیرید. به کازینو رفته و از مجرای هوا بالا بروید. نقشه مجرای هوا را ببینید. به سمت کورگان در مجرای تهویه مرکزی (علامت قلب حیوان) بروید. به جسد کورگان – مجرای تهویه مرکزی – نزدیک شوید. از قلم نقاشی روی جسد کورگان استفاده نمایید.

بریدن ناخن کورگان: برای اینکار از چاقوی بزرگ بر روی کورگان استفاده نمایید.

مرده شور خانه: خارج شده و به مجرای هوا بازگردید. بر روی دفتر بنت در نقشه کلیک کنید. برایان یک مسیر جانبی پیدا کرده و وارد یک مرده شورخانه قدیمی میشود. دور و برتان را نگاه کنید. ظرف همراه کفگیر را که بر روی قرقره متحرک در مرکز اتاق قرار دارد بردارید. به تخت الکتریکی سمت راست نگاه کنید. به دستبندهای داخل تخت نگاه کنید. دستبند را بردارید. دستگاه مکش را از داخل چرخدستی ابزار پزشکی نزدیک دیوار سیمی بردارید.

استخر شنا: به اتاق سمت راست بروید. به داخل استخر بروید. پلکان میشکند. انبرک سمت چپ گوشه استخر را بردارید. لوله قرمز را بردارید. به دراور نگاه کرده و سعی کنید آن را حرکت دهید. محکم به زمین چسبیده است. از نزدیک به دومین سوراخ سمت چپ در دیواره نگاه کنید. در داخل سوراخ یک میله آهنی چسبیده است. از انبرک روی سوراخ دوم استفاده کرده و یک میله آهنی بدست آورید. از میله آهنی روی دراور چسبیده به زمین استفاده کنید. از لوله روی دراور استفاده کرده و یک توری ارتجاعی بسازید. برایان از استخر بیرون میپرد. از مرده شور خانه خارج شوید.

تعویض نمودارهای پزشکی: به سمت دفتر دکتر بنت بروید. از دور تلفن بنت را میشنوید که درباره دریافت آیتمهای چاپمن صحبت میکند. ملاحظه میکنید که بنت در حال کار با لپ تاپ خود و نوشیدن نسکافه است. در داخل جعبه داراییها لوله پلاستیکی را که قبلا از کازینو برداشته بودید با دستگاه مکش که از مرده شور خانه برداشته بودید ترکیب نمایید. مکش با لوله را روی فنجان نسکافه بنت بکار ببرید. برایان نسکافه را مکش میکند. دکتر بنت برای درست کردن نسکافه بیرون میرود. برایان پایین پریده و فایلها را تعویض میکند. به مجرای هوا بازگردید.

برداشتن مو: به مجرای مرکزی هوا جایی که کورگان قرار داشت بازگردید. در داخل جعبه داراییها شمعهای تولد را که از سطل زباله پایین جایگاه پرستاران برداشته بودید با ظرفی که از مرده شورخانه بدست آوردید ترکیب نمایید. ظرف با شمع داخل آن را بر روی کوره آشغال سوزی بکار برید. برایان شمع را ذوب کرده و فورا آن را روی جسد کورگان بکار میگیرد تا مو را بردارد.

گرفتن سر کورگان برای ناپدید شدن بدون ایجاد سوءظن: دریچه مرکزی اتاق را باز کنید. میله آهنی را روی دستگیره دریچه بکار برده و آن را بچرخانید. برایان یک سری موتور آنجا میبیند که میتواند چنین پنداشته شود که سر کورگان را مورد اصابت قرار داده است.

آماده کردن مسیر فرار:

گذشتن از میان میله ها: به کمک نردبان سمت چپ فن شماره 1 از لوله بالا بروید. شبکه قفل است. سعی کنید میله ها را خم کنید. از دستبندی که از مرده شورخانه برداشته بودید بر روی میله های شبکه استفاده نمایید. میله آهنی را روی دستبند بکار برید. میله ها خم میشوند. برایان بالا رفته و خود را به سقف میرساند و محوطه بیرون آسایشگاه را مشاهده میکند.

تنظیم کابل: به کابل واقع در گوشه دیگر برج نگاه کنید. انبرک را روی کابل بکار ببرید. برایان بعدا از آن برای لغزیدن بر روی کابل استفاده خواهد کرد. برایان میگوید فکر میکنم اکنون کلیه کارها را انجام داده ام…

پی بردن به نوع داروی داده شده ، اثر دارو و پادزهر: ملاحظه میکنید که برایان به کازینو بازمیگردد. خانم پالمر سد راه او میشود. او برایان را بیهوش میکند. برایان بیدار شده و میگوید که تحت اثرات شدید دارو قرار گرفته است.

شناسایی دارو: برایان دارویی که قبلا از بلعیدن آن امتناع کرده بود را به Ernie نشان میدهد. Ernie میگوید این همان دارویی بوده که خانم پالمر به برایان تزریق کرده است. با Ernie صحبت کنید. برایان اکنون میداند که دارو در واقع شوک عصبی ایجاد میکند.

اثر دارو: به اتاق تلویزیون واقع در پشت دیوار پارتیشن در سمت چپ بروید. با دکتر Reset صحبت کنید. با میکی درباره عصبی شدن ، امتحان بزرگ و آنچه که میکی باید بپرسد صحبت کنید. درباره “Neuroshockine XR” از او بپرسید. گزینه “dead” را انتخاب کنید. دارو سبب ایجاد خشونت بی حد و حصری در شخص میشود. گزینه “direct electrical shock” را انتخاب کرده تا متوجه شوید که پادزهر بایستی بر روی گردن انجام شود.

گرفتن پادزهر: با Ernie درباره دستگاه شوک خانم پالمر صحبت کنید. ژتونهای کازینو را به Ernie بدهید.

تزریق پادزهر: گابو را مشاهده میکنید که با خوشحالی پادزهر را به برایان تزریق میکند.

فرار: فرار برایان از آسایشگاه Happy Dale را مشاهده کنید.

فصل پنجم: بازسازی برایان #

برایان در محوطه بیرون آپارتمان دکتر بنت است. او میخواهد نسخه های ضبط شده جلسات درمانی خود را بدزدد. او در یک کوچه مخفی میشود و لازم است راهی برای رسیدن به آپارتمان دکتر بنت بیابد.

برایان: در داخل کوچه دور و برتان را نگاه کنید. صندوق زباله را باز کرده و یک قوطی اسپری رنگی نقره ای بدست آورید. سعی کنید در قرمز رنگ که علامت دور ایستادن keep out”” بر روی آن نوشته شده را باز کنید. به سمت راست کوچه بروید. از نردبان سمت راست صندوق زباله بالا بروید. برایان بطور ناخودآگاه مورد اصابت ضربه مردی که علامتی روی لباس خود دارد قرار میگیرد.

جینا: جینا و گابو را تماشا کنید که از راه میرسند تا قاضی Lutritia Whitley را ملاقات کنند.

جلسه برایان با دکتر بنت: ثبت جلسه هیپنوتیزم برایان توسط دکتر بنت را مشاهده کنید که در واقع یادآوری و مکمل نسخه قبلی بازی یعنی Runaway 2 میباشد. سوالات دکتر بنت در مورد ماجراهای برایان و جینا را یکی پس از دیگری انتخاب کنید.

Everything began during your vacation in Hawaii, correct?

What happened when you attempted the crash landing on Mala Island?

Tell me about how you infiltrated Kordsmeier’s camp?

Tell me about your trip to Alaska.

What was the relationship between Gina and the ETs?

Did you get the extraterrestrial’s energy stone back?

ورود برایان به فضاپیما و نصب trantonite را تماشا کنید.

Did it take Alpha long to get his strength back?

Were the Trantorians able to regain control of their ship?

So the good little Martians had a field day with the bad ‘ol humanoids, right?

And then what? Don’t tell me the Trantorians themselves took Kordsmeier to the authorities.

By the way, how was Gina during all this?

In other words, the Trantorians left you with this hot potato and took off. The nerve…

In other words, the only gift they gave you was this device which you say would stop working after one hour.

در نقش Kordsmeier برای مخفی کردن trantonite: Trantorian ها حافظه سربازان را پاک کرده و قبل از ترک زمین آنها را به پایگاه بازگردانده اند. برایان Kordsmeier را توسط یک دستگاه کنترل کننده ذهن که توسط Trantorian ها به او داده شده کنترل میکند. آنها همچنین هدیه ای به نام trantonite را که یک منبع انرژی است به وی تقدیم میکنند.

برایان: trantonite را از داخل کپسولی که توسط برایان نگه داشته شده بردارید. از چادر خارج شوید. ملاحظه میکنید که Marine Zachariah O’Connor از راه رسیده و به Kordsmeier گزارش میدهد. با O’Connor بطور کامل صحبت کنید. چسب را که O’Connor به آن اشاره کرده بود بردارید. سیگار و یک نارگیل را از جعبه داخل جیپ بردارید. نارگیل را توسط چاقو یا کارد بزرگ شکسته و باز کنید. از نزدیک به چاقو نگاه کنید. نارگیل و trantonite را ترکیب کنید. چسب را بر روی مجموعه آنها بکار ببرید. مجموعه نارگیل- trantonite را به O’Connor بدهید که آن را مخفی کند و یک رمز عبور برای شناسایی شخصی که trantonite را پس خواهد گرفت به او بگویید.

واگذاری Kordsmeier به افراد معتبر و دارای نفوذ: به داخل چادر بازگردید. به سمت راست چادر رفته تا یک لپتاپ بر روی میز ببینید. از لپتاپ استفاده کرده و ببینید آیا مدرک جرمی درباره Kordsmeier وجود دارد یا نه. مدرکی موجود نیست. به سمت برایان ،ترانتولا و جینا که به خواب رفته اند بازگردید. از نارنجک روی کپسول استفاده کنید. نارنجک در واقع حافظه فلش USB است. از حافظه فلش USB بر روی لپتاپ استفاده کنید. مدارکی درباره کلاهبرداریهای Kordsmeier و Tarantula در آن موجود است. از تلفن روی میز برای تماس با چاپمن استفاده کنید. Kordsmeier به چاپمن دستور میدهد که او و Tarantula را بازداشت کند. ترانتولا از خواب بیدار شده و دستگاه کنترل کننده ذهن برایان را برمیدارد. ترانتولا برایان را کنترل کرده و او را مجبور به شلیک به سمت Kordsmeier میکند. ترانتولا میگریزد. برایان حافظه اش را از دست میدهد. دکتر بنت سنجش او را ثبت میکند. خانم پالمر – ترانتولا از راه میرسد. او با دستگاه شوک خود به گابو میزند. وی همچنین قاضی را با نشان دادن عکس دخترش تهدید میکند. او از قاضی میخواهد که حکم دادگاه را به گونه ای بنویسد که برایان گناهکار شناخته شود.

بیدار کردن مرد بیهوش و گرفتن کمک: جینا با دستبند به رادیاتور بسته شده است. او قفل را باز کرده و خود را آزاد میکند. سنجاق سر که او برای آزادی خود از آن استفاده کرده و نیز دستبند در جعبه داراییهای او قرار میگیرد. از داخل پنجره نگاه کنید. جینا یک مرد بیهوش را آن پایین بر روی زمین میبیند.

نوشتن عبارت کمک خواستن: دور و بر اتاق را نگاه کنید. سبد بزرگ لباس سمت چپ دریچه مجرای سرازیر کردن لباس را جستجو کرده و یک روسری بردارید. اطو را از طبقه دوم پایین قفسه سمت چپ بردارید. در داخل جعبه داراییها اطو و روسری را ترکیب کنید. جینا با اطو عبارت با پلیس تماس بگیرید “call the cops” را بر روی روسری مینویسد.

بیدار کردن مرد بیهوش: سطل را از قفسه پایین سمت چپ بردارید. بطری نوشیدنی را از قفسه بالا سمت چپ بردارید. در داخل جعبه داراییها بطری نوشیدنی را با سطل ترکیب کنید. جینا تمام بطریها را داخل سطل خالی میکند. سطل پر از نوشیدنی را به بیرون پنجره بیندازید. Wasabi از راه میرسد.

فصل ششم: پایان کار اینجاست #

سطل به سر برایان برخورد کرده و او از خواب بیدار میشود.

وارد شدن به آپارتمان بنت:

ملاقات با تام: مجددا سعی کنید از نردبان بالا بروید. با Tom Finnegan که یک نمایشنامه نویس است ملاقات کنید. در قسم مکالمات ‘A dorky guy is driving along and hits a girl being chased by the Sandretti mafia clan’ را انتخاب کنید. در مورد جوجه طلایی صحبت کنید. برایان به بالا فراخوانده میشود. درباره ساختمان روبرویی سوال کنید. متوجه میشوید که محل دکتر بنت در طبقه بالایی ساختمان است. در قسمت مکالمات ‘I think I know how to continue the plot of the nerdy guy’ را انتخاب کنید.

انتخاب مکالمات بر اساس نسخه اول بازی Runaway 1:

They meet three drag queens who are lost in the desert.

A village in the old Far West inhabited by hippies, hackers and…

در قسمت بیرونی بطریهای روی میز کنار دیوار پشتی را بررسی کنید. خمره بزرگ حاوی کلروفورم است.

جوجه طلایی: به سمت چپ به سوی بالابر بروید. بالابر را بکار انداخته و به بالای ساختمان بروید. دوبار به جوجه طلایی نگاه کنید. یک صاعقه ناگهانی به پای جوجه اصابت میکند. به پنجره ها و تراس ساختمان مقابل در سمت دیگر خیابان نگاه کنید. به کمک بالابر پایین آمده و به کمک نردبان وارد کوچه شوید.

انتهای کوچه: به چپ بروید و مسیر را ادامه دهید تا به انتهای کوچه برسید. یک در گاراژ در سمت راست میبینید. قلاب آویزان شده به روزنه در گاراژ را بردارید.

ساختمان کهنه: وارد ساختمان کهنه در سمت چپ شده و دور و برتان را نگاه کنید. خرده سنگ روی زمین در قسمت پایین سمت راست را بردارید. چکش را از بالای دیواره کوتاه در وسط صفحه بردارید. سعی کنید در جرثقیل را باز کنید. از قلاب برای باز کردن در جرثقیل استفاده نمایید. برایان با ورود به جرثقیل آن را بکار انداخته و ورق آهنی روی گودال را بالا میبرد. به پایین گودال بروید. یک کیف بدست می آورید. در داخل جعبه داراییها از نزدیک به کیف نگاه کرده و یک شعله افکن بدست آورید. از ساختمان خارج شوید. به سمت راست انتهای کوچه بازگردید. از نردبان استفاده کرده و با استفاده از بالابر خود را به جوجه طلایی برسانید. از شعله افکن بر روی پای شکسته جوجه استفاده نمایید. حدود 2 فوت کوتاه است. برایان را تماشا کنید که پریده و به جینا ملحق میشود.

بیان کردن آخرین پیشرفتها به برایان: واسابی برای چک کردن جینا می آید. جینا آخرین اخبار را بررسی میکند. او اخباری که برایان نیاز دارد را در اختیار دارد. برایان برای مخفی شدن وارد مجرای سراشیبی رختشویخانه میشود.

برقراری ارتباط با برایان: ریسمان استفاده شده برای بستن مینا را بررسی کرده و آن را بردارید. ریسمان بر روی زمین سمت راست قفسه های سمت چپ است. 2 بطری نوشیدنی خالی را بردارید. از سنجاق سر برای ایجاد سوراخ بر روی بطریها استفاده نمایید. ریسمان را با بطریهای خالی سوراخدار ترکیب کنید. از دستگاه مخابره ای دستی حاصل شده روی دریچه مجرای رختشویخانه استفاده نمایید. با برایان صحبت کنید. حافظه برایان بازمیگردد. متوجه میشوید که Furio که یکی از مهره های اصلی مافیا میباشد ، در ساعت 3 صبح 10 میلیون دلار در عوض trantonite خواهد آورد. Fatzilla نگهبانی در را برعهده دارد.

نقشه بر ضد Tarantula:

یافتن یک داوطلب برای تغییر قیافه دادن در نقش یک مهره اصلی مافیا:

خروج از رختشویخانه: از میان پنجره جاییکه روسری جینا آویزان شده و نیز یک سوسک مرده وجود دارد برایان را تماشا کنید. نشانگر ماوس را به پایین صفحه حرکت دهید ، کلیک کرده و در سمت دیگر رختشویخانه قرار گیرید. از پنجره مشبک کوچک بالا بروید. روسری را بردارید. به پایین بازگشته و بالابر سمت راست را بکار اندازید. از طریق در خارج شوید اما برایان میخواهد راهی برای باز کردن در از سمت دیگر پیدا کند. روسری را روی در بکار گیرید.

یافتن داوطلب: به سمت چپ کوچه کنار صندوق زباله بروید. پنجره روشن را بررسی کرده و یک مرد مست را مشاهده کنید. پنجره باز سمت چپ را بررسی کنید. به سمت چپ انتهای کوچه مقابل ساختمان کهنه بروید. زنگ دری را که بر روی آن عبارت مخصوص کارکنان ‘staff only’ نوشته شده را به صدا درآورید. با Jonah Johnson که دارای شباهت زیادی با Groucho Marx است ملاقات کرده و با وی صحبت کنید. شما بایستی چندین (2 تا 3) مرتبه زنگ در را به صدا در آورید تا مکالمه ‘how do you think you’d do at playing an Italian mafia thug?’ ظاهر شود. Jonah به یک متن نمایشنامه نیاز دارد.

بدست آوردن متن نمایشنامه: به انتهای کوچه بازگشته و با Tom Finnegan صحبت کنید. وارد دفتر کار تام شده و درباره ‘perfect buyer for the script about the nerdy guy’ با او صحبت کنید. او جایزه جوجه طلایی دیگر را مطالبه میکند. از او درباره پایه جوجه طلایی و 5000 راه برای گفتن دوستت دارم سوال کنید. متوجه میشوید که جایزه توسط شخص مستی که همه جا پس از مصرف الکل به خواب میرود دزدیده شده است. به پایین بازگشته و به سمت پنجره روشن رستوران بروید. مجددا از داخل پنجره روشن نگاه کنید. برایان حدس میزند فرد داخل رستوران همان کسی است که جایزه را از تام دزدیده است. از طریق پنجره سمت چپ بالا بروید. مرد خوابیده ای را میبینید که یک جوجه طلایی را در دستان خود نگه داشته است. از خرده سنگ بطور ناگهانی بر روی جوجه طلایی استفاده کرده و آن دو را جابجا کنید. پاره سنگ سنگینتر از جوجه است. در داخل جعبه داراییها چکش را بر روی خرده سنگ بکار بگیرید. کار انجام میشود. در داخل جعبه داراییها از نزدیک به جوجه طلایی نگاه کنید تا به شما چشمک بزند! به سوی تام بازگردید. بطور خودکار جوجه طلایی را تحویل داده و نمایشنامه را از او میگیرید. به سمت Jonah بازگردید. زنگ در را به صدا در آورده و با او صحبت کنید. درباره نمایشنامه با او صحبت کنید.

تغییر قیافه داوطلب توسط تغییر لباس:

رختشویخانه: به سمت در قرمز رنگ سمت راست رستوران – کوچه بازگردید. به رختشویخانه وارد شوید. از نزدیک به ارابه های رختشویی آبی در سمت چپ بالابر نگاه کنید.

لباس: لباس کامل چروک خورده را از ارابه رختشویی سمت راست بردارید. به سمت راست جایی که مجرای شیبدار وجود دارد بروید. بر روی مجرای رختشویی سمت چپ راست کلیک کرده و از بطری آویزان شده برای صحبت با جینا استفاده نمایید. درباره اتو با جینا صحبت کنید.

چمدان: در داخل جعبه داراییها چمدان قرمز را با اسپری نقره ای که آن را از صندوق زباله سمت راست پنجره روشن رستوران برداشته بودید ترکیب کرده و یک کیف نقره ای بدست آورید.

بدست آوردن 10 میلیون دلار تقلبی: کابینت قرمز سمت چپ ارابه های رختشویی آبی را بررسی کنید. ورقه ها را که مربوط به Pink Iguana است بردارید. مجددا به پنجره باز رستوران بازگردید. به مرد خوابیده نگاه کنید. اسکناسها را از جیب مرد خوابیده بردارید. ورقه ها را با اسکناسها ترکیب کرده و 10 میلیون دلار تقلبی بدست آورید.

دادن تله به مرد داوطلب: 10 میلیون دلار تقلبی را بر روی چمدان نقره ای بکار ببرید. از قلاب بر روی سوراخ مجرای فاضلاب در جلو در قرمز رختشویخانه استفاده نمایید. یک ماسک گاز بدست آورید. به انتهای کوچه بازگردید و از نردبان نزدیک دفتر کار تام بالا بروید. به سمت ظرف روی میز کنار دیوار پشتی بروید. از چمدان پر از پول تقلبی روی خمره بزرگ سمت چپ استفاده کنید. برایان کلروفرم را به داخل چمدان میپاشد. اکنون که همه کارها انجام شده برایان نقشه اش را به مرحله اجرا میگذارد.

دور کردن Fatzilla از جلو در آپارتمان: Jonah ترسیده و پشت در رستوران که مخصوص کارمندان و خدمه است مخفی شده چرا که Fatzilla درشت اندام در جلو در آپارتمان نگهبانی میدهد. برایان آنجا را بررسی کرده و Fatzilla را میبیند. به سمت ساختمان کهنه روبروی در مخصوص کارمندان رستوران بازگردید. مطمئن شوید که ورق آهنی توسط جرثقیل از روی گودال به بالا برده شده است. به سمت Fatzilla بازگردید. بر روی Fatzilla کلیک کنید. برایان از خود میپرسد: ‘he would run after me like an enraged bull but where?’ از قسمت مکالمات انتخاب کنید: ‘To the plot of land under construction.’ تعقیب و گریز برایان و Fatzilla را مشاهده کنید. نقش بازی کردن Jonah ، عملی شدن نقشه و آزادی برایان را تماشا کنید. خانواده مافیایی Sandretti باز هم متضرر میشود. به یاوه گوییهای Quickle و مرور بازی Runaway 3 گوش دهید. نشان کلانتر فرشته نجات دکتر بنت میشود!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت